Pagina 1 van 1

IK ZOEK...

Geplaatst: wo mei 23, 2007 4:58 pm
door schneider
ik zoek een stukke lamba sensor die moet dienen om het gat te dichten in de uitlaat buis,

heb me een janspeed full exaust system gekocht,en daar zitten 2 gaten in voor de lamba(in het originele maar 1), en ik heb dit door de garagist laten doen,en zei dat ik dat ander gat ook moet dichten omdat hij daar niets voor had liggen.

dus ik zoek iets voor dat te dichten dus ik dacht aan een stukke lamba sensor waarmee je dat gat kunt dichten. anders moe tik het laten dichtlassen,en dat zie ik niet zo goed zitten!

het gaat hier om een mgzr.

alvast bedankt!

Geplaatst: wo mei 23, 2007 4:59 pm
door 118GTR
Wat denk je van een bout?

Geplaatst: wo mei 23, 2007 5:13 pm
door Silly CVT
Dat was ook mijn eerste gedachte. Met een beetje locktight ertussen komt ie nooit meer uit... ;)

Geplaatst: wo mei 23, 2007 5:47 pm
door tutuur
ik weet dat ik nu off-topic ga
maar wat heb je betaald voor dat uitlaat systeem?
alvast bedankt

Re: IK ZOEK...

Geplaatst: wo mei 23, 2007 6:51 pm
door feddesman
schneider schreef:ik zoek een stukke lamba sensor die moet dienen om het gat te dichten in de uitlaat buis,

heb me een janspeed full exaust system gekocht,en daar zitten 2 gaten in voor de lamba(in het originele maar 1), en ik heb dit door de garagist laten doen,en zei dat ik dat ander gat ook moet dichten omdat hij daar niets voor had liggen.

dus ik zoek iets voor dat te dichten dus ik dacht aan een stukke lamba sensor waarmee je dat gat kunt dichten. anders moe tik het laten dichtlassen,en dat zie ik niet zo goed zitten!

het gaat hier om een mgzr.


alvast bedankt!
Ik heb ook een janspeed systeem.en in dat gat moet een lamda emulator
anders blijft je eculampje op je dashboard constant branden.

Re: IK ZOEK...

Geplaatst: do mei 24, 2007 1:42 am
door 118GTR
feddesman schreef: Ik heb ook een janspeed systeem.en in dat gat moet een lamda emulator
anders blijft je eculampje op je dashboard constant branden.
niet al het oorspronkelijke systeem ook maar 1 lambda sensor had, simpel.

De ECU kreeg 1 signaal vanuit de lambda sensor, en na de upgrade, krijgt de ECU nog steeds 1 signaal vanaf diezelfde lambda sensor(die nu toevallig in een ander stuk metaal geschroeft zit, big deal)

Geplaatst: do mei 24, 2007 4:54 pm
door schneider
de emulator is aangsloten, dus geen problemen met dat ecu lampke.

een bout had ik ook al aangedacht hoor.maar een geschikte bout daarvoor
kan je niet vinden ofje moest ze op maat laten maken, dus ik dacht aan een 2de sonde om daar in te steken en niet aan te sluiten zodat dat gat dicht is

ik heb die van een medeforummer overgekocht. :p

en als ik nu een iets kleinere bout neem en daar locktight tussen,kan dat geen kwaad?? dat wordt wel allemaal enorm heet he

greets

Geplaatst: do mei 24, 2007 5:18 pm
door schneider
Tomcat schreef:Gewoon een bout erin draaien, no problemo.. Is bij mij ook gedaan. Bij mij is meteen de sensor verlengd. Hij zit nu ergens onder in het spruitstuk, waar hij het zuurstofgehalte van alle 4 de cilinders tegelijk meet ipv. maar 1 zoals eerst 8)
en heeft de garage die bout erin gedraaid?want ik vind er maar geen :(
weet je nog exact wat de diameter was?

Geplaatst: di mei 29, 2007 6:23 pm
door schneider
ok, dat probleem is dus opgelost, heb idd een bout kunnen bemachtigen door een ford garage 500meter van me die hadden er net nog 1 liggen op die maat,dus dat was wel geluk hebben.

bedankt