hmmm... dit probleem heb ik ook een beetje, dit schijnt toch sliljtage van je kleppen te zijn? meestal is dit tijdelijk toch verholpen met dunnere olie?? of als je je kleppen laat verstellen is het dan opgelost? en hoe gaat dit precies in zijn werk?? kun je dit zelf niet doen? ik heb een 1.8 vvc rover brm, daarvan wil ik ook wel de kleppen laten vertellen als dit helpt....
hmm... hoe kan ik dit oplossen dan? ik heb dit ook gehoord dat die begint te ratelen. enkel bij 1500 toeren bij mij ratelt deze heel lichtjes... is dit normaal?hoe kan ik dit verhelpen
normaal?? lijkt me niet... iets moet het toch veroorzaken dat getik?? wat is de oorzaak van dit getik. eerst had ik het niet, en nu ineens uit het niets komt het tevoorschijn, heb 125.000 km op de teller, en olie etc... is perfect in staat dus daar ligt het niet aan?
oke maar het rare is. dat het ineens is gekomen uit het niets. het is neit raar. maar eerst was het er niet, en nu wel? why is this? en enkel bij 1500 toeren.
wat is dat dan dat slicks? never van gehoord? en waar moet ik dat ingooien? in de benzinetank ofzo? wat doet dat spul precies? en waar kan ik het kopen.
Ik denk dat hij Slick 50 bedoeld. Dat is een toevoeging aan je olie.
Maar ik ben niet zo weg van die zooi toevoegen aan olie.
Google maar eens, de meningen over dit product lopen erg uiteen.
Weet je zeker dat het je kleppen zijn die een beetje tikken? Het kunnen evengoed de drijfstanglagers zijn, en dat zou minder goed nieuws zijn. Tenminste als je er mee verder rijd. Best een snaar een Honda of rover dealer gaan, voor max 50€ moeten ze de kleppen kunnen afregelen. Is het getik er dan nog zou ik toch eens verder kijken...