ik zit met hetzelfde probleem, maar heb net met de dealer gebeld in drachten (hofstee) en die zegt dat het wel mogelijk is, kosten: € 120,- maar dat hangt wel van het voorste deel van je uitlaat af, dat moet natuurlijk wel goed zijn. volledig deel vervangen ben je volgens mij min. het dubbele kwijt als het al niet meer is.
helemaal met lobster eens ik meteen het hele zwikkie vervangen voorpijp160 middendemper120 plus kat tweede hands maar eigenlijks nieuw dank zij dennis (rover) 100 voor 440 euro had ik alles er onderhangen.
en goeie vrienden die je een beetje matsen
Greets mgron
Driving à FIAT Punto Evoluzione 2 van 2012
Met een verbruik van 1 op 23
69,90 euro op e-bay duitsland
das geen geld, ik was voor mijzelf vanmiddag bij de kwikfit geweest voor de voorpijp van de 416 si
245 euro mijnheer , ik zeg ik kijk nog even verder dank u.
ik heb 2 jaar geleden al een achterdemper laten komen uit duitsland die me toen 60 euro kosten org rover.
bij de dealer toen bijna 300 .
dus voor 69,90 euro kan ik weer even vooruit
Laatst gewijzigd door MARTIN op za mar 24, 2007 11:30 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
het flexibele gedeelte ziet er iets anders uit.
maar dat maakt niks uit, mij gaat het erom dat de boel weer gasdicht is.
het is een universele ipv een orginele maar dat ziet niemand toch.
en ja deze heb ik dus gekocht en word volgende week bezorgd voor 12.90 euro
=82.80 euro totaal.
zie daar maar eens een nieuwe voor te vinden in nl.
lobster 214 si schreef:ASD ff bellen nieuwe voorpijp 160 euro.
Beter dan 300 bij hofstee
haha heb net 5 min. voor ik je berichtje las ASD in Leek gebeld, en idd 160 euries. maar ben vergeten of het incl. of excl. BTW was. hier in oosterwolde kan ik er nl. 1 kopen voor € 166,- excl.
69,90 euro op e-bay duitsland
das geen geld, ik was voor mijzelf vanmiddag bij de kwikfit geweest voor de voorpijp van de 416 si
245 euro mijnheer , ik zeg ik kijk nog even verder dank u.
ik heb 2 jaar geleden al een achterdemper laten komen uit duitsland die me toen 60 euro kosten org rover.
bij de dealer toen bijna 300 .
Ik had even geen tijd en ben bij de dealer langs geweest.
Bleek mijn gedeelte vanaf de kat tot de demper lek te zijn.
Straight on zonder demper 265 euro incl motage.
Bij de Brezan losse pijp 100 euro incl montage matt.
als ik het zo bekijk scheelt de diameter van je originele met die van ebay. je originele diameter ziet er groter uit. dit betekent zeker wel vermogensverlies, omdat je uitlaatgassen minder goed kunnen worden afgevoerd!!!
zo te zien zijn de punten waar de uitlaten aan mekaar zitten de beperking voor de doorstroming en die moeten evengroot zijn als bij de originele uitlaat. Kan niet echt voorstellen dat de doorstroming minder zal worden, wel dat het geluid anders is. Is daar verschil in?