Pagina 1 van 1
aankoop VI
Geplaatst: vr jan 19, 2007 1:42 pm
door Bart-K
Vraag voor de kenners;
waar moet je specifiek op letten bij een 200VI??
(buiten natuurlijk de standaard dingen als onderhoudshistorie/distributie/schades)
Geplaatst: vr jan 19, 2007 3:03 pm
door Mark16v
ratelend VVC mechanisme?
Geplaatst: vr jan 19, 2007 3:39 pm
door Striker
Dat hebben ze allemaal

.
Maar 't moet niet te gek zijn natuurlijk.
Eigenlijk de standaard dingen die voor iedere K-serie gelden. Afhankelijk van de kilometerstand, check of de riemen (een VVC heeft er twee) vervangen zijn.
Geplaatst: zo jan 21, 2007 6:58 pm
door Mista T
Slijtage van de banden,
en mocht er een keer een koppakking van vervangen zijn of de distributies, kijk dan na waar deze gedaan zijn, aangezien de VVC kop niet echt de meest makkelijke is om mee te werken...
Zorg dat je er eentje vind waar niet te veel aan versleuteld is, want dan weeet je ook wel gelijk dat zo'n auto echt gebruikt is om te trappen en dat kan best, Maar de VVC is wel een MOTOR DIE JE MET RESPECT MOET BEHANDELEN......
Geplaatst: zo jan 21, 2007 9:37 pm
door Dutch
Mista T schreef:
Zorg dat je er eentje vind waar niet te veel aan versleuteld is, want dan weeet je ook wel gelijk dat zo'n auto echt gebruikt is om te trappen en dat kan best, Maar de VVC is wel een MOTOR DIE JE MET RESPECT MOET BEHANDELEN......
Dat laatste is wel een klein beetje gelul, waarom zou een auto waar veel aan versleuteld is slechter zijn of meer mee getrapt zijn dan een die origineel is?
Zomaar een voorbeeld Sander zijn auto:
Toen hij hem kocht nagenoeg zo niet compleet origineel.
Toch na een aantal maanden (of was het zelfs weken?) blok kapot terwijl de auto er erg net uit ziet. Maar was wel een standaard auto.
Zoals die nu is, nagenoeg niks origineel meer aan.
Maar weet zeker dat je kwa onderhoud niet snel een beter onderhouden auto aantreft.
Niet kwaad bedoeld dit maar ff voor de duidelijkheid.
Geplaatst: zo jan 21, 2007 11:54 pm
door Bart-K
dank voor alle reacties
