Pagina 1 van 1

roewe 750 op waterstof

Geplaatst: za jan 13, 2007 6:46 pm
door MARTIN

Geplaatst: za jan 13, 2007 7:03 pm
door The Flying Dutchman
Die gasten zijn echt goed bezig.

Geplaatst: za jan 13, 2007 7:45 pm
door 118GTR
Ik vindt het een slechte zaak. Blijkbaar hebben ze de oude gewoontes weer opgepakt => lekker veel prototypes, maar niets daadwerkelijk op de markt brengen.
RD25/45, nieuwe Tourer/TCV, RDX60, 75 coupe, nieuw metro, TF v6, TF waterstof.

En de echte onzin projecten van de laatste jaren:
1000pk SV, Rover/Judd V10, 75 DTM, K-serie met magnetische kleppen, MG EX257/264


Maar horen we echt iets over een nieuwe!!!!! 45/zs, 100, moderne diesel , moderne benzine motor of geupgrade k-serie.

Antwoord Nee, behalve dan zo af een toe een schets. Wat we daadwerkelijk krijgen is de 3de facelift van de rover 200, met wat nieuwe lampjes en bumpers. :cry:

Geplaatst: za jan 13, 2007 11:24 pm
door Roverforever
118GTR schreef:Ik vindt het een slechte zaak. Blijkbaar hebben ze de oude gewoontes weer opgepakt => lekker veel prototypes, maar niets daadwerkelijk op de markt brengen.
RD25/45, nieuwe Tourer/TCV, RDX60, 75 coupe, nieuw metro, TF v6, TF waterstof.

En de echte onzin projecten van de laatste jaren:
1000pk SV, Rover/Judd V10, 75 DTM, K-serie met magnetische kleppen, MG EX257/264


Maar horen we echt iets over een nieuwe!!!!! 45/zs, 100, moderne diesel , moderne benzine motor of geupgrade k-serie.

Antwoord Nee, behalve dan zo af een toe een schets. Wat we daadwerkelijk krijgen is de 3de facelift van de rover 200, met wat nieuwe lampjes en bumpers. :cry:

dat denk ik er eigenlijk ook over

Geplaatst: zo jan 14, 2007 2:04 am
door The Flying Dutchman
Ik niet dus. Wat ze bv verholpen hebben is de enige echte grief tegen de 75, dat dat ding nl veel te klein was tov de 45. Dat was nl de reden dat veel 800 rijders op Jaguar overgestapt zijn. De oude 75 dat was pas een onzinauto.

Geplaatst: zo jan 14, 2007 2:37 am
door 118GTR
Dat hebben ze niet, rover had zelf al een LWB-versie van de 75. En guess what, de Louwe heeft exact die wielbasis. Zonder enige modificatie overgenomen.

Ik ben het overgens ook nooit eens geweest met de 75 als opvolger voor zowel de 600 als de 800. Te duur voor de ex-600 rijders en te klein voor de ex-800 rijders.

Geplaatst: zo jan 14, 2007 3:37 pm
door The Flying Dutchman
Dat wisiknie. In elk geval wel behoorlijk dom dat ze die dan niet snel op de markt hebben gebracht. Dat heeft ze nl vreselijk veel klanten gekost, waaronder de Britse politie.

Geplaatst: ma jan 15, 2007 9:04 am
door vincent
118GTR schreef:Dat hebben ze niet, rover had zelf al een LWB-versie van de 75. En guess what, de Louwe heeft exact die wielbasis. Zonder enige modificatie overgenomen.

Ik ben het overgens ook nooit eens geweest met de 75 als opvolger voor zowel de 600 als de 800. Te duur voor de ex-600 rijders en te klein voor de ex-800 rijders.
Ik had begrepen dat de roewe er net tussen in zat. LWB was 75+~150mm, de roewe is 75+100mm ?

Ik vroeg me toen al af waarom dat nu weer was, waarom dan niet meteen die LWB versie...

Geplaatst: di jan 16, 2007 12:17 pm
door Roverforever
de Rover 75/MG ZT is in mijn ogen een van de beste wagens die op de markt waren. Het rijgevoel,de afwerkin,de stijl,....

Maar idd had men hem mischien beter moeten positioneren,er is idd geen echte opvolger voor het ruimte gevoel van de 800.

Uiteindelijk kan ik berijpen dat veel 800 rijders die de ruimte nodig hadden overstapten naar Volvo of Jaguar.

Geplaatst: vr jan 19, 2007 3:10 pm
door arjan_m
Al loopt de motor op bier....

:mrgreen:

Het belangrijkste vind ik, wanneer komt ie naar Nederland....
Wil in ieder geval eens proefrijden.....