Dempers rover 200mk3

214 216 218 220 25
Plaats reactie
Sn00ky-g

Dempers rover 200mk3

Bericht door Sn00ky-g »

Ben op zoek naar een site/winkel, die dempers verkoopt voor rover 200 mk3/25 of mg zr

Geen kw te duur

ebay.de heeft ze alleen nog maar per 2 stuks
ebay.co.uk zie ik ze nie meer plus verzenden zal gigantisch duur zijn
dus als iemand een adresje kent @ NL of DL ben ik diegene heel dankbaar
Sn00ky-g

Bericht door Sn00ky-g »

na, na lang zoeken heb ik ze toch nog eindelijk weten te vinden @ ebay.de
http://cgi.ebay.de/GT-Cupline-Sport-Sto ... dZViewItem

Afbeelding

alleen op dit plaatje, zien ze er heel anders uit, dan dat ik ze gewend ben van een rover 200

zullen deze hetzelfde zijn als de standaard rover dempers of is dit wel een upgrade, want de standaard dempers zijn te zwak voor mijn huidige verlaging van 40mm, en wil niet over een jaar weer andere dempers steken.
lex

Bericht door lex »

Sorry dat ik me er mee bemoei maar ik vind het er nou niet echt uitzien als een kwalitatief hoogstandje, het lijkt er zelfs op de de 2 middelste de voorzije dempers al slijtplekken hebben op de zuigerstangen.
Als je toch je dempers moet vervangen spaar dan iets langer door koni ofzo, als dit setje te slap is wordt je auto dweil op de weg.
Of zijn er goede recenties van dit merk ?
Sn00ky-g

Bericht door Sn00ky-g »

kan er ook nix over vinden, waar vind ik die koni dempers?
lex

Bericht door lex »

ze worden in oud-beijerland gemaakt iedere garage/tunner/dealer/brezan zijn ze te koop. Je hebt voor de 200 2 types regelbaar of niet. Je zal zo ongveer 400 a 500 euro kwijt zijn.

voorbeeld:
http://shop.interparts.nl/catalog/produ ... 95039cb91d

www.koni.com staat de catalogus waar je het juiste type kunt kiezen
Sn00ky-g

Bericht door Sn00ky-g »

ok thanks :D

antoine autobanden levert v-maxx 272 euro voor 4 dempers

interparts levert koni voor 376,46

En volgensmij krijg je bij die koni's veren erbij, zo ja, krijg je er apex veren bij die ik al heb, het verschil is 105 euro en in die 105 euro zit een naam en verstelling in hardheid en zachtheid correct me if i'm wrong
lex

Bericht door lex »

v-maxx komt me bekend voor, dat is een motorfiets Toch ? geen idee wat de kwaliteit is van die dingen.
En wat de Koni's betreft er staan maar 3 merken boven aan in de rij .Koni,Bilstein en KW, volgens mij adviseerd Koni Apex veren, maar bel interparts even of de veren erbij zitten maar volgens mij niet hoor.

good luck
Sn00ky-g

Bericht door Sn00ky-g »

ai thanks, ik ga nog ff kijken, want het is maar 100 euro, maar dat kost het plaatsen van die dempers ook, maar hoogstwaarschijnlijk toch die koni's mvg sn00ky-g
Sn00ky-g

Bericht door Sn00ky-g »

Kreeg dit berichtje vandaag van antoine, in de catalogus staat er een totaal prijs van 272 euro en bij antoine
Beste Garvin,

Hartelijk bedankt voor uw aanvraag.

Het volgende kunnen wij u aanbieden:

V-maxx schokdempers voor 171,- per paar incl. btw excl. montage
V-maxx schokdempers achter 152,- per paar incl. btw excl. montage
Geldigheid offerte : 10 dagen
dus mijn keus wordt toch de koni's, zal er een foto reportage van maken
Plaats reactie