problems in paradise!!!

Plaats reactie
el barto

problems in paradise!!!

Bericht door el barto »

mannen!! ik ben net terug van de car wash met de ZR maar zonder spoiler :( :( :(
maar ik heb een franchise bij de kbc en die gaat tot 295 euro....
maar heeft er iemand een idee hoeveel mij da zou kosten voor ne volledige nieuwe spoiler.......
ik vertrek seffes op vakantie en mne auto is kapot.... daaammnn!!!!!!!! :shock: men zin in vakantie is gewoon al weg.....
dus ga nooit naar de car-wash in tongeren bij een of andere pakistaan want ge komt er spoilerloos uit mannen :|
peace out!!!!
Striker
MG-R Freak

Bericht door Striker »

Ga sowieso nooit in de carwash :?.

Spoiler op Ebay, rond de 150 à 200 euro incl. verzendkosten. Spuiten circa 150 euro, dus totaal rond de 300 à 350 euro.
Afbeelding

Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!
el barto

Bericht door el barto »

i know maar bij ons in de buurt is ne andere soortgelijke car wash en daar had ik nooit probs gehad en de auto was echt wel te vuil dus dacht.. ik spring rap binnen.... beter niet gedaan dus :(
pagan
MG-R Freak

Bericht door pagan »

Aangezien dat dat een origineel stuk is (toch?) moet die kerel zn verzekering dat dekken.
Heb je die spoiler niet meer terug gevonden of zo?

Grtz, Pagan
Afbeelding
tummeke

Bericht door tummeke »

Spoiler is zo voor je te regelen.. PM maar even, dan kan ik er 1 over laten komen uit engeland.. Gaat idd zo'n 150 euro incl kosten.
el barto

Bericht door el barto »

jawel de spoiler lag op het dak :( die hing nog vast met de bedrading van men derde remlicht.... en jah er is geen enkele verzekeraar wat ne car-wash gaat dekken voor uitsekende onderdelen hebben ze mij verteld.... :| na nieuwjaar moek langsgaan bij mne verzekeraar om aangifte te doen en dan hopen dat die car-wash pakistaan een beetje redelijk is en mss toch ergens iets bijlegt aan de kosten.... :)
maar ik vertek binnen een half uurtje op vakantie!! :D
dus ga ik men spoilerprobleem ff aan de kant leggen :D
goei feesten en nieuwjaar he mannen! :biertje:
peace out!!! :D :bangin:
Edgecrusher

Bericht door Edgecrusher »

Wat dat betreft staat de Zr wel op de blacklist bij carwashes...
Origineel of niet, de vorm geeft gewoon problemen.

Durf het zelf ook niet aan, vooral als je weet hoe hard die borstels drukken, dan geloof ik gelijk dat een zr spoiler dat niet leuk gaat vinden.

Met een beetje geluk vergoed de verzekering van de carwash nog een deel. (het verhaal eigen risico moet je niet te letterlijk nemen, meer ter afschrikking)
Plaats reactie