Onze cabrio rijd al een maand of 2 niet meer omdat ie gwn K## rijdt en omdat we per ongeluk de radiateur hadden gesloopt

We hebben afgelopen zaterdag dus ff snel een nieuwe cabrio gekocht. Groen met., beige leder, 1.6 Honda motor, electrisch dak. En dat alles voor de prijs van...... €650

De motor draait perfect, de auto rijd geweldig, dak doet t, interieur is in topstaat. Het is eigenlijk zonde om de auto als donor te gebruiken, maar we doen het toch

We zijn al bezig om het interieur schoon te maken en over te zetten, de motor wordt vanaf 2e week januari overgezet (monteur is naar Suriname

08-01
Gister de donor al weggebracht. De motor was er gister al uit, vanochtend de kabelboom en de computer eruit (die zit op een gekke plek trouwens:?

Ook de motor van onze auto is er al uit. Hoever ze precies zijn gekomen hoor ik vanavond pas omdat ik sinds 14uur in de boeken zit.

We verwachten de auto eind volgende week helemaal klaar te hebben. Ik heb alleen geen foto;s kunnen nemen

Jai