zoals beschreven in mijn ff voorstellen topic, deed het rover motortje een beetje zweten,
toch maar ff naar van Noort gereden, want ik was er niet gerust op...
EN MAAR GOED OOK !
bleek het spruitstuk maar met 4 v.d. 7 schroeven vast te zitten

die koelvloeistof spoot tegen de motorkap omhoog toen (ben zijn naam ff kwijt maar geloof) Richard even aan het spruitstuk zat te voelen, hebben ze uiteraard meteen aangedraaid ... druk meter erop en gelukkig geen lekkage in het koelsysteem,
er kwamen natuurlijk wel wat andere "dingetjes" aan het licht...
dus de grote beurt word naar voren geschoven en ZSM vericht
dus ook distru riem , waterpomp (lekt olie

nou paar bakken koffie verder (gezellig daar ey

thuis gekomen , toch maar even aan het bellen geslagen..
"Ze" is dealer onderhouden dus eerst maar eens naar Rover Alphen a/d Rijn gebeld. Zij hebben m niet meer gezien sinds de laatste notering in het boekje bij de 100.000 km beurt... verder geen noemenswaardigheden , de persoon aan de foon wist mij te verzekeren , dat zij er geen motor reparatie aan hadden vericht..
mhh naam van de eerst eigenaar staat ook in het boekje

nummer opgezocht , nette beleefde meneer, heeft de auto met 114k ingerolen op een nieuwe *p*l !!!! (tja mensen maken fouten maar goed) had totaal geen gebreken zei hij , ik vertelde hem e.e.a. en daar had hij dus echt geen last van gehad.. (de persoon kwam op mij over als eerlijk dus geloof ik het wel) Denk nu dus dat er bij een testritje te entho is gasgegeven en dat leerling monteur Jopie Frot @*P*L ,de dankbare taak had om er een aantal nieuwe pakkingen in te schroeven :/ (zo zie je maar weer, warm rijden HEEL belangrijk)
gevolg is duidelijk ...
Duim omhoog voor de service @Van Noort ze doken zowat tegelijkertijd onder de kap en geen vraag was teveel ... koffie smaakte goed ... en je ken zien dat ze liefde voor het merk koesteren

mja kan nie wachten tot ze gemaakt is...kan ik haar ook eens aan de tand voelen

-edit- tis geen poelie maar t is de spanrol die zo'n herrie maakt