jmdr spots!
een kleine update. het spottem gaat moeizaam, maar het is iets!
een streetwise;

een 'nieuwe' 75

een strakke 45;

[/img]
naar mijn mening een hele mooie 75, was netjes gewassen, en zag er stralend uit. de eigenaar heb ik verwittigd over het forum.

deze stoere ZT in middelharnis;

en dit zag ik tot mijn schrik in de televisie gids staan, de avrobode om precies te zijn... zo onterecht!

een streetwise;

een 'nieuwe' 75

een strakke 45;

naar mijn mening een hele mooie 75, was netjes gewassen, en zag er stralend uit. de eigenaar heb ik verwittigd over het forum.

deze stoere ZT in middelharnis;

en dit zag ik tot mijn schrik in de televisie gids staan, de avrobode om precies te zijn... zo onterecht!

- VandenPlas
- MG-R Freak
- Contacteer:
link naar you tube filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=OmS-YTL02pY
Ach.. nog altijd beter dan een 'petjes' Golf of A.stra.
http://www.youtube.com/watch?v=OmS-YTL02pY
Ach.. nog altijd beter dan een 'petjes' Golf of A.stra.

- arjan_m
- MG-R Core
- Contacteer:
Die ZT komt me bekend voor....
Daar heb ik een paar jaar geleden mee proefgereden, toen toch voor de 75 gegaan... 

My MG-Rover history:
Rover 75 2.0 CDT Business Edition - bj. 2000 - Midnight Blue (JQW)
Rover 75 Tourer 2.0 CDT Sterling - bj. 2003 - British Racing Green (HFF)
Rover 75 1.8 Classic - bj. 2002 - Midnight Blue (JQW)
MG TF 135 - bj. 2002 - Antracite (LQW)
MG ZT 190 2,5 v6 - bj. 2002 - Raven Black (PMF)
Rover 75 2.0 CDT Business Edition - bj. 2000 - Midnight Blue (JQW)
Rover 75 Tourer 2.0 CDT Sterling - bj. 2003 - British Racing Green (HFF)
Rover 75 1.8 Classic - bj. 2002 - Midnight Blue (JQW)
MG TF 135 - bj. 2002 - Antracite (LQW)
MG ZT 190 2,5 v6 - bj. 2002 - Raven Black (PMF)
-
- MG-R Addict
Die bordeauxkleurige 75 is eigenlijk perfect zo in mk1-uitvoering, zeker met die donkere lichten vooraan.
Verder nog een heleboel mooie auto's maar met de kleine wielen, bijvoorbeeld die Streetwise maar ook die donkergroene 75 mk2 en eigenlijk ook een beetje die grijze ZT onderaan. Weet niet of die laatste originele wielen heeft? Leuke spots hoor!
Verder wat op zich helemaal niks met deze serie op zich te maken heeft: kan het zijn dat een MG ZT (zowel mk1 als mk2) iets andere achterlichten heeft tov een 75 (zowel mk1 als mk2)? Heb de indruk dat het glas van het knipperlicht iets lichter getint is, stukje licht grijs glas lijkt bij een ZT ook wat verder door te lopen.
Verder nog een heleboel mooie auto's maar met de kleine wielen, bijvoorbeeld die Streetwise maar ook die donkergroene 75 mk2 en eigenlijk ook een beetje die grijze ZT onderaan. Weet niet of die laatste originele wielen heeft? Leuke spots hoor!
Verder wat op zich helemaal niks met deze serie op zich te maken heeft: kan het zijn dat een MG ZT (zowel mk1 als mk2) iets andere achterlichten heeft tov een 75 (zowel mk1 als mk2)? Heb de indruk dat het glas van het knipperlicht iets lichter getint is, stukje licht grijs glas lijkt bij een ZT ook wat verder door te lopen.
de ZT stond inderdaad ook op winterbanden.- ook.- de orginele velgen had de eigenaar ook nog steeds, maar die waren wel toe aan een goeie restauratie.
Ik had eerlijk gezegd al wel gehoopt dat de eigenaar zich hier al wel had gemeld. hij was erg blij mede "lotgenoten" van het "virus"te hebben gevonden.
Ik had eerlijk gezegd al wel gehoopt dat de eigenaar zich hier al wel had gemeld. hij was erg blij mede "lotgenoten" van het "virus"te hebben gevonden.
zt milieustraat moerdijk
hallo
de zt staat inderdaad nog op winterbanden
ik heb er expres licht metaal onder gezet want die zwarte stalen velgen
vind ik geen gezicht onder de zt
orginele velgen staan in het hok
grt
theo
de zt staat inderdaad nog op winterbanden
ik heb er expres licht metaal onder gezet want die zwarte stalen velgen
vind ik geen gezicht onder de zt
orginele velgen staan in het hok