hoe haalt ie het in zijn hoofd om die 75 zo te molesteren
Opleuken Rover 75
-
Bart-K
- The Big Boss
kansloos

'03 MG ZT 190+ -> My forever car
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true
'08 Volvo S60 2.4 Drivers Edition -> The back-up
"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."
https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true
'08 Volvo S60 2.4 Drivers Edition -> The back-up
"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."
https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland
-
tophaar
He die grill is de BOM man, waar kan ik de mijne ook zo laten maken??
Ik ben namelijk ook op zoek naar een andere grill.
Heb momenteel een zwart/groene (groen in het licht en zwart in de schaduw) Sterling 2.5 v6 wij hebben er nu 18" velgen onder gezet, ramen donkerder gemaakt, tv in de kopsteunen en deze week komen er MG-7 achterlichten uit china met led verlichting in, verlagingsset onder en ze maken een dubbele demper met dubbel Cayenne zierstuk onder. Dan nog een K&N luchtfilter en natuurlijk de grill en crome lijst onder op de voorbumper zoals in de foto! Please help me aan zo'n grill!!!
Mvg,
Sal en tal
Ook wil ik even zeggen dat wij eerst ook dezelfde velgen hadden als die audi look velgen in 19" heel erg mooi man maar gezien wij 19" hadden waren ze zo krom door de vriesgaten in de weg daarom zijn we nu naar 18" overgegegaan.
Hier wat foto's van de onze rover die dus nog verlaagd gaat worden etc.

Heb momenteel een zwart/groene (groen in het licht en zwart in de schaduw) Sterling 2.5 v6 wij hebben er nu 18" velgen onder gezet, ramen donkerder gemaakt, tv in de kopsteunen en deze week komen er MG-7 achterlichten uit china met led verlichting in, verlagingsset onder en ze maken een dubbele demper met dubbel Cayenne zierstuk onder. Dan nog een K&N luchtfilter en natuurlijk de grill en crome lijst onder op de voorbumper zoals in de foto! Please help me aan zo'n grill!!!
Mvg,
Sal en tal
Ook wil ik even zeggen dat wij eerst ook dezelfde velgen hadden als die audi look velgen in 19" heel erg mooi man maar gezien wij 19" hadden waren ze zo krom door de vriesgaten in de weg daarom zijn we nu naar 18" overgegegaan.
Hier wat foto's van de onze rover die dus nog verlaagd gaat worden etc.

Volgens mij staat er ergens op dit forum hoe je zo'n grill maakt voor een 200 voor de 75 is het niet anders.tophaar schreef:He die grill is de BOM man, waar kan ik de mijne ook zo laten maken??
Gevonden
gewoon schotjes eruit breken en dan gaas erachter monteren (evt in de kleur spuiten)
Jaguar XE
MG ZS 120 MKII
die gril moet je idd de schotten tussenuit zagen.
dit kun je het beste doen met een dremel ( multitool )met flexibele as ( die kosten zo rond de 2 tientjes als je er 1 van eigen merk koopt )
dan ze je het slijpschijfje dr op en slijp je de schotten weg.
daarna kun je hem eventueel spuiten.
dit is die van mij

en het eindresultaat

dit kun je het beste doen met een dremel ( multitool )met flexibele as ( die kosten zo rond de 2 tientjes als je er 1 van eigen merk koopt )
dan ze je het slijpschijfje dr op en slijp je de schotten weg.
daarna kun je hem eventueel spuiten.
dit is die van mij

en het eindresultaat

- tomcat.t16
- MG-R Core
-
Laddie
Ik loop al een tijdje met het plan rond om m´n 75 iets op te leuken. Zit er aan te denken om er een grote Britse vlag op te plakken, beetje zoals je bij Mini´s ook wel eens ziet. Soort van grote sticker zoals je ook wel op busjes etc ziet als reclame.
Ben er nog niet helemaal uit wat nu precies te doen, op ´t dak (zoals de mini´s) (ik weet, ben slecht met photoshop, het gaat om t idee)

of op de motorkap

De blauwe vlakken van de vlag moeten transparant zijn om geen kleurverschil te krijgen met de kleur van de auto
En, iemand ervaring met dit soort ´stickers´? Blijft dat een beetje zitten of is na 2x wasstraat de boel naar de vaantjes? En is t eventueel in de toekomst een beetje makkelijk te verwijderen bij eventuele verkoop?
Goed idee of niet? Mss te ´racy´ voor een luxe tourer?
Wat vinden jullie?
CU
Ben er nog niet helemaal uit wat nu precies te doen, op ´t dak (zoals de mini´s) (ik weet, ben slecht met photoshop, het gaat om t idee)

of op de motorkap

De blauwe vlakken van de vlag moeten transparant zijn om geen kleurverschil te krijgen met de kleur van de auto
En, iemand ervaring met dit soort ´stickers´? Blijft dat een beetje zitten of is na 2x wasstraat de boel naar de vaantjes? En is t eventueel in de toekomst een beetje makkelijk te verwijderen bij eventuele verkoop?
Goed idee of niet? Mss te ´racy´ voor een luxe tourer?
Wat vinden jullie?
CU
- Dr Doggystyle
- Beheerder
ik vind het niet echt mooi staan op de 75
wat misschien wel mooi zou zijn is om de vlag op je spiegels te plakken
wat misschien wel mooi zou zijn is om de vlag op je spiegels te plakken
LEF MG ZS180 06-05-23-nu
PBT MG ZS120 26-02-22-nu
IAP Rover 75 Tourer MK2 V6 11-8-21 tot 13-7-24 RIP
JBR Rover 45 MK1 V6 4-10-2020 tot 9-5-21 99-GP-GT
LVD Rover 400 Tourer 2018 tot 11-8-21 LZ-PS-02 RIP