Met niet tunene bedoelen ze dan 'nooit' tunen? of alleen de eerste 1000 km niet ofzo?
Ik zou toch wel zorgen dat je dan inderdaad minimaal een 1500 - 2000km gereden hebt hoor. Inrijden is best belangrijk, ook met de blokken van tegenwoordig....Skytiger schreef:....de 1e paar kms weer rustig inrijd....
Ik heb Rica mailtje gestuurd dat ik vd week ff langskom om mijn vermogen te testen of ik daadwerkelijk nu wel 160 pks heb.
Goede ervaringen ja.Dennis schreef:Skytiger, is er een reden dat je het bij Rica wilt laten doen?
Goede ervaringen ermee ofzo?
Ik had gezien dat ie nogal aan de prijs is (in benzine iets minder als in diesel, maar nog steeds flink wat duurder) namelijk.
Skytiger schreef:Goede ervaringen ja.
Plus ik kan het goedkoper bij Rica dan op de site staat vermeld!!!
Ik heb een deal met hem.
altijdMark16v schreef:hoezo wil je ff gaan schooien daar
ohja sky: feli
Ik heb mailtje voor Mark gehad:Kok schreef:Volgens mij doet Mark (EMS) alleen turbo motoren, kan wel lang duren eerdat hij antwoord geeft.
Komt om in het werk. Hij werkt alleen.
Levert wel klasse werk af.
Nee, ik heb geen aandelen, wel ervaring met zijn sjips en ECU teck.
Jammer dus... We zoeken verder...Wij bieden inderdaad tuningmogelijkheden aan voor diverse automerken. Met de Rover 1.8 motoren heb ik echter helemaal geen ervaring, zodat ik je dan ook helaas niet verder kan helpen.
Met vriendelijke groet,
Engine Management Systems
Nee ik gewoon bezine getankt.Foxtrot schreef:Damn wat een ellende zeg!
Maar wat bedoel je nou met 'diesel drek'? Slechte benzine? Of heb je per ongeluk diesel getanked ipv benzine?![]()
Maar ff serieus... succes ermee!