- Snelheidsmeter fixen
- Achteruitrijlichten aansluiten
- Kabelboom inbinden en goed positioneren
- Remmen installeren
- ABS fixen
- Uitlaat pas maken
- Stekkertjes die "over" zijn labelen en wegbinden (electronische boostcontroller en andere nutteloze zaken...)
- Front plaatsen
Turbo bubble
Nieuwe dag, nieuwe to-do's...
Daily: ’09 Audi RS6 Avant
Tracktool: ‘03 Ford Focus RS
Better half: ‘02 Mini Cooper S JCW
- tomcat.t16
- MG-R Core
Dit project heb ik alleen gedaan. Vic staat om 6hr. 's ochtends op en op de dagen dat 'ie wel wil en kan is het eigenlijk moeilijk om de draad van een ander op te pakken.swordfish103 schreef:Goed bezig Rik (&Viktor.. Die vast tijdens zijn AOD ook nog iets mee knutselt?).
D'r zijn 2 à 3 momenten waarop je een extra setje handen mist, verder sta je elkaar toch alleen maar in de weg. Er is 1 moment waarop je een hefbrug mist, maar ik had er dan ook voor gekozen om de hele voortrein eerst in elkaar te zetten en deze er dan van onder in te planten. Beetje logisch nadenken en je gereedschap goed gebruiken en dan is het piece of cookie.

Een frontmount intercooler valt in je bumper, dus opzich is dat een optie. Zoals het nu in de 200 ligt is het bijna allemaal Turbo Coupe, afgezien van de zekeringenkast, relaisbox en accubak. Dat past precies! Je zult het zaterdag zien!
Accu naar de kofferbak is inderdaad een goede optie, ook inverband met gewichtsverdeling. Anderzijds vind ik het persoonlijk ook erg woest staan, zo'n volgepropte motorruimte...
Rik schreef:
- Snelheidsmeter fixen
- Achteruitrijlichten aansluiten
- Kabelboom inbinden en goed positioneren
- Remmen installeren
- ABS fixen
- Uitlaat pas maken
- Stekkertjes die "over" zijn labelen en wegbinden (electronische boostcontroller en andere nutteloze zaken...)
Juist, dat past dus niet. De 200 voorbumper past niet over het radiateur geweld van de 2.0T... Grrr, morgen dus aan het customizen.Rik schreef:
- Front plaatsen

- tomcat.t16
- MG-R Core
- tomcat.t16
- MG-R Core
De rand van de bumper komt tegen de sbk-leiding aan. Ik heb niets te doen meer met techniek, dat werk allemaal en loopt als een zonnetje. Ik denk echter dat het wel fancy is dat er weer een bumper en twee koplampen opkomen. Ik heb plus-minus 1cm extra ruimte nodig tussen de bumper en de sbk. 

- tomcat.t16
- MG-R Core
Fris begin... Tsja, er zijn twee dingen waar ik een hekel aan heb: pionieren met draadjes en carrosseriewerk wat niet past. De rest valt altijd de overzien. Ik denk dat ik Victors hulp voor deze toch nog even inschakel!
- matthias117
- MG-R Freak