Winterbanden welke en waar halen?

75 en 75 Tourer
jwr55

Bericht door jwr55 »

bam schreef: OMG :oops: Nee de een is nog slechter dan de andere er is echt geen groter ****** bedrijf als dit. Sorry ik laat me niet snel gaan maar geloof me blijf op afstand.
Mijn ervaringen zijn niet misselijk als je ze hoort en je werkt daar ga je je diep schamen :oops:

Maar Euromaster is ook al eens een halve dag bezig geweest om de schade die zij veroorzaakt hadden op te lossen. dus ook hun kunnen er wat van.
ik schaam er niet voor dat ik bij kwik-fit Meppel werk en zo lang jij nog nooit bij KF Meppel bent geweest spreek dan alleen over de filiaal waar je bent geweest en niet over heel kwik fit
ik weet zelf dat er een hoop filialen zijn waar het prut is maar om ze nou allemaal in een hoek te zetten is wel heel makkelijk en naar mijn mening zielig :!:

ik zeg ook niet waar jij werkt (wat het ook mag wezen) dat het een waardeloos bedrijf is zonder dat ik er ooit ben geweest :?:
bam
MG-R Core

Bericht door bam »

jwr55 schreef:..........................
Geloof me bij 4 filialen geweest de afgelopen 20 jaar.

2 liter teveel olie gevuld bij mijn auto :shock: alles onder de olie (motor gooide het eruit, excuus moet nog steeds gemaakt worden!!

Olie verversen en dan de ring van de plug vergeten stond ik zonder olie, ik kon gaan lopen en was hem 2 dagen kwijt de huurauto is nog steeds niet vergoed. (wel werd de plug en het filter daarna vervangen door originele spullen vandaar de wachttijd)

Wielen zodanig vastzetten dat de wegenwacht moest komen om ze los te krijgen. (gebroken wielsleutel werd wel vergoed)

Sta ik de volgende keer te kijken draaien ze de bouten van mijn alu velgen met een luchtsleutel vast pakt hij een torque sleutel zet hem op al mijn bouten en de sleutel klikt, ik vraag hem wat doe je? Zegt hij ze moeten met een bepaalde kracht vastzitten anders lopen ze los, ik zeg prima maar zitten ze niet al veels te vast?
Want ik zie de sleutel niet bewegen, moet je ze niet eerst wat los draaien?
Staat hij mij aan te kijken of ik gek ben, ik haal ze baas erbij blijken mijn bouten zwaar overtorqued te zijn.
Kijk als je je personeel niets leert.........

lekke band, een of ander verhaal over kan niet pluggen moeilijk dit en dat, wordt een nieuwe band. Ik denk hij is gek gewoon in het profiel lek. Ga naar een ander geen probleem zo klaar.

Vraag om olieverversen bij mij ford sta ik te kijken vraagt die jongen welke kant hij de aftapbout op moet draaien ik zeg stop maar ik ga weg. Was bij een gietaluminium carter.

Dus begrijp me, ik parkeer niet eens in de buurt van een kf. En om nou te zeggen probeer het eens bij een andere kf, sorry ik ben genezen.
Ik hoop dat het bij jou beter gaat en dat daar personeel loopt wat weet wat ze doen, alleen mij zal je er niet zien.

En je mag dit verhaal doormailen naar het hoofdkantoor en ze mogen contact met me opnemen, maar dit kan geen toeval zijn dit is gewoon onkunde. en dan zal ik er zo'n 8 - 10 keer geweest zijn.

Maar waarom is het bij jullie anders dan bij andere filialen?

Jaguar XE
MG ZS 120 MKII
kernebeek

Bericht door kernebeek »

met andere woorden....
gewoon lekker alles zelf aan de auto doen bevalt mij het beste !!!!!!!
en wat banden vervangen betreft ga ik gewoon naar de plaatselijke bandenboer die moet service leveren en die grote org willen aleen maar vangen en je zo snel mogelijk weer weg hebben
Rik
MG-R Freak

Bericht door Rik »

Hier in Arnhem hebben we drie kwik-fits en de een is nog rukker dan de ander. In Assen en Groningen heb ik ook nare ervaringen. Ik schroom eerlijk gezegd niet om ze over een kam te scheren. Tenslotte is dat het risico van een franchise-onderneming.

Eén naam, dús een kwaliteit. :+
Daily: ’09 Audi RS6 Avant
Tracktool: ‘03 Ford Focus RS
Better half: ‘02 Mini Cooper S JCW
bam
MG-R Core

Bericht door bam »

Rik schreef:
Eén naam, dús een kwaliteit. :+
En dat is dus het probleem van een franchise-onderneming.
Ik kocht in het verleden een vw polo van 2 maanden oud deze is het eerste jaar op 3 plaatsen gespoten vanwege de roest en een keering ging stuk waardoor hij ineens olie ging lekken en nog een paar kleine dingen.
Let wel dit was een vw van nog geen jaar oud!! Wat zeg ik nu "ik moet geen vw geef mij maar een alfa, vw's roesten mij te hard".
Terwijl de huidige vw mogelijk beter is maar ik moet ze niet meer.

Ik weet het zit tussen de oren de ene kf is de andere niet, en de ene vw is de andere niet en zeker na een aantal jaar zal er het een en ander veranderd zijn. Alleen ik mag kiezen en dan ga je naar het verleden kijken.

Ik was trouwens 2 weken geleden nog bij kf voor winterbanden ik vraag om 2 stuks 195-65-15 want mijn voorbanden hebben nog maar 3 mm zegt hij ik heb alleen sets van 4 liggen en wil deze niet breken dus 530 euro voor 4 en anders niet. .............................................................

Maar laten we deze discussie staken want dit wordt zo'n welles nietes verhaal.
Maar ik vind het lovend hoe jw kf verdedigd, ik zou willen dat ze bij mij allemaal zo waren. Ze mogen trots op je zijn. (en dat meen ik)

Jaguar XE
MG ZS 120 MKII
Plaats reactie