Welke zondagmiddag mod's heb jij
- Silly CVT
- MG-R Freak
- Contacteer:
Ondanks dat ik momenteel even ben uitgeschakeld gaat mijn vriendje vrolijk door... 
Vorig weekend de bumper gefit, dat ging meteen goed natuurlijk, eindelijk iets wat in 1x past!! Vandaag heeft Rob mijn bumper in de kleur gezet! Ik moet zeggen, ik ben nog niet helemaal zeker of de kleur wel goed gaat komen maar morgen gaan we tussen de bedrijven door een poging wagen de bumper er weer op te zetten.
Die foto's ga ik wél maken maar niet posten... hehe. Dat houden jullie even te goed tot op Full Speed!
Vandaag ook Tom uit de UK getiept en die heeft passende fogglights voor in mn R.S. bumper uit zijn eigen R.S. bumper dus die passen zéker!! Die gaat ze maandag (als het goed is...) opsturen.
Keep u posted. Ikplak nog wel ff de liink naar m'n foto-emmer voor de vandaag foto's.
Mijn foto-emmer updates!!!

Vorig weekend de bumper gefit, dat ging meteen goed natuurlijk, eindelijk iets wat in 1x past!! Vandaag heeft Rob mijn bumper in de kleur gezet! Ik moet zeggen, ik ben nog niet helemaal zeker of de kleur wel goed gaat komen maar morgen gaan we tussen de bedrijven door een poging wagen de bumper er weer op te zetten.
Die foto's ga ik wél maken maar niet posten... hehe. Dat houden jullie even te goed tot op Full Speed!

Vandaag ook Tom uit de UK getiept en die heeft passende fogglights voor in mn R.S. bumper uit zijn eigen R.S. bumper dus die passen zéker!! Die gaat ze maandag (als het goed is...) opsturen.

Keep u posted. Ikplak nog wel ff de liink naar m'n foto-emmer voor de vandaag foto's.

Mijn foto-emmer updates!!!
Hopen dat ze aankomenSillyTC schreef:
Vandaag ook Tom uit de UK getiept en die heeft passende fogglights voor in mn R.S. bumper uit zijn eigen R.S. bumper dus die passen zéker!! Die gaat ze maandag (als het goed is...) opsturen.![]()

You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
- Silly CVT
- MG-R Freak
- Contacteer:

Denk ut wel aangezien ze per aangetekende post gaan.

Ik vond btw al dat het allemaal erg makkelijk ging en nu weten we waarom: Die honden hebben mij kleur UMA gegeven... YEP, de honda civic coupe kleur!!! Kansloos. Ik ga morgen terug en geld terug halen... 3 spuitbussen in de verkeerde kleur, goed geroggeld, NOT!!!
"UMG is veranderd, is nu UMA"... Yeah right.

Mijn 17 cm. speakers zitten er ook in, moest wel het een en ander aanpassen om de boel passend te krijgen maar ze zitten, het geluid is ook 100x beter dan die originele dingen.
Het past allemaal nog maar net, op de tweede foto zie je dat ze net niet tegen het dashboard aan komen
let trouwens niet op die tekening op de muur

Het past allemaal nog maar net, op de tweede foto zie je dat ze net niet tegen het dashboard aan komen

let trouwens niet op die tekening op de muur

- artemis
- MG-R Freak
- Contacteer:
Mijn zondagmiddagmod was niet leuk om te doen
en pokkewerk en zonde dat het moest gebeuren
maar ja de raamband en dus ook clubsticker moesten eraf gepeuterd worden, aangezien de letters blauw zijn en dat niet meer bij de rest van de auto past
Ik vind het geen pan zo zonder raamband, raam ziet er opeens weer zo groot uit

en pokkewerk en zonde dat het moest gebeuren

maar ja de raamband en dus ook clubsticker moesten eraf gepeuterd worden, aangezien de letters blauw zijn en dat niet meer bij de rest van de auto past

Ik vind het geen pan zo zonder raamband, raam ziet er opeens weer zo groot uit

Hierbij een vorigeweek-modje, meerdere:
Achterruit geblindeerd (redelijk licht zodat ik nog wel wat kan zien):

En de remklauwen en -trommels geschilderd met 2-componenten lak:

Wat bij de laatste mod dan wel weer jammer is, is dat ik weer geen geduld heb en binnen 2 uur de auto pak om weg te gaan. Op zich geen probleem ware het niet dat de remtrommels rond draaien

Denk dat ik dat maar ff weer bij moet schuren, moet toch binnenkort de wielen er af hebben voor het verlagen.
Achterruit geblindeerd (redelijk licht zodat ik nog wel wat kan zien):

En de remklauwen en -trommels geschilderd met 2-componenten lak:

Wat bij de laatste mod dan wel weer jammer is, is dat ik weer geen geduld heb en binnen 2 uur de auto pak om weg te gaan. Op zich geen probleem ware het niet dat de remtrommels rond draaien

Denk dat ik dat maar ff weer bij moet schuren, moet toch binnenkort de wielen er af hebben voor het verlagen.
- artemis
- MG-R Freak
- Contacteer:
Zilver met zwarte letters, maar die heb ik nog niet, zal niet meer voor fullspeed gaan lukken iigSillyTC schreef:Das wel jammer joh maar euh... Wat word de nieuwe..??![]()

Misschien daar ter plekke ofzo, geen idee we zien wel, komen iig heel veel tijd tekort voor fullspeed dus auto zal toch nog lang niet in orde zijn daarvoor

- Gerald-17
- MG-R Core
- Contacteer:
ik ben vandaag al druk geweest, ik ben er eerst achter gekomen dat er 1 van mijn angel-eye-unit's de stroom niet doorgeeft aan het dimlicht, dus ik zal eens kijken of ik een andere kabelset moet maken, of dat ik een nieuwe lampunit kan regelen,
en heb er mijn nieuwe BRM knop ingezet, foto's maken wel duidelijk waarom

nieuw:

oud:

met het demonteren is de oude nog wat minder geworden, want moest met een waterpomptang en een dubbelgevouwen doek de knop erafdraaien, want volgens mij zat er wel 3 liter loctite bij in, en daardoor nog wat minder beschadigd, maargoed, er is eindelijk weer es een modje
en heb er mijn nieuwe BRM knop ingezet, foto's maken wel duidelijk waarom

nieuw:

oud:

met het demonteren is de oude nog wat minder geworden, want moest met een waterpomptang en een dubbelgevouwen doek de knop erafdraaien, want volgens mij zat er wel 3 liter loctite bij in, en daardoor nog wat minder beschadigd, maargoed, er is eindelijk weer es een modje