jaish112 schreef:Ik zie zwart (DUH!), geel, paars, rood, donkerblauw, lichtblauw..... mss een idee om het bij wat minder kleuren te houden???...
Toen ik die spuitbus hittebestendig blauw kocht dacht ik dat het wat donkerder zou zijn, maar helaas, nu heb ik dus twee verschillende blauwen.
Alle slangetjes enzo wil ook nog eens vervangen door blauwe of gele
@Rvelleko: Om die kap waar de oliedop op zit te spuiten, heb je die er af gehad? Of heb je dat zo gespoten? Als je hem er af haalt moet je dan niet nieuwe pakkingen plaatsen??? Wil het ook nog een keertje doen, maar weet dus nog niet helemaal hoe...
JeroenH schreef:@Rvelleko: Om die kap waar de oliedop op zit te spuiten, heb je die er af gehad? Of heb je dat zo gespoten? Als je hem er af haalt moet je dan niet nieuwe pakkingen plaatsen??? Wil het ook nog een keertje doen, maar weet dus nog niet helemaal hoe...
Als je die blauwe strip met ROVER erop bedoelt: Dat is de bougiedeksel.... die kan je zo losschroeven, daar zijn niet zomaar consequenties aan verbonden ofzo...
Hell..... ik heb dat kapje niet eens
De kleppendeksel daarentegen (dat zwarte), die kan je volgens mij NIET zomaar weghalen en weer terugzetten...
Jai
........Rover 216 I 16V Cabrio........
.....................'93.........................
jaish112 schreef:Als je die blauwe strip met ROVER erop bedoelt: Dat is de bougiedeksel.... die kan je zo losschroeven, daar zijn niet zomaar consequenties aan verbonden ofzo...
Hell..... ik heb dat kapje niet eens
De kleppendeksel daarentegen (dat zwarte), die kan je volgens mij NIET zomaar weghalen en weer terugzetten...
Honda motoren hebben dat kapje ook niet
Kleppendeksel kan je over het algemeen wel loshalen zonder nieuwe pakking, maar dat moet je niet te vaak doen.
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
Rvelleko schreef:Ik heb even een PVC bochtje gemaakt voor mn luchtfilter, omdat dat ding rammelde, nu zittie dus weer goed vast, even blauw gespoten, klaaaaar
misschien nog een keer die oude luchtfilterbak eruit slopen, komt nog wel een keer
die bak heb je er zo uit, ff je accu er uit halen, en dan 2 schroefjes losdraaien en klaar is kees. ik laat hem echter bewust zitten, omdat daar onderin de aanvoer van koude lucht in zit.
Heb vndaag Ook een zondag Tog, Mijn gaas in mijn grille wit gespoten hoop dat het beetje blijft zitten post z.s.m foto's en anders see you at the meeting...kom wel kijk alleen ff of K helemaal meerijd..
zaterdag middag de-mod
voorkant brak uit=>
gecorrigeerd door gas los laten=>
achterkant brak uit=>
gecorrigeerd door in de rijrichting te sturen=>
voorkant brak weer uit=>
te laat met weer tegen sturen= paaltje:S
schade valt mee
scherm klein beetje verbogen
voorbumper is wel aan gruzelementen
hoop het snel te maken
iemand blauwe voorbumper in de aanbieding?
liefst met mistlichten erbij:D
greetz;)
das inderdaad vervelend zulke dingen, en enorm veel succes met het zoeken van een juiste voorbumper, ik kan dr genoeg vinden, maar dr zit altijd wel wat ( te veel ) schade aan...