Bij Limpex zei de eigenaar dat de remschijven heel vaak verkeerd om gemonteerd worden, maar dat de groeven naar voren horen te lopen. Deze remschijven zitten dan dus goedLehcim schreef: Kun je wel eens gelijk in hebben, maar ik weet het ook niet zeker.
Er stond toch duidelijk "left" en "right" op de verpakking, en ik neem aan dat meneer de tovenaar toch zou moeten weten aan welke kant ze horen te zitten.
Ik begin nu wel te twijfelen iig.
Merci voor de link, maar hun Mazda materiaal is wel duur ...renuno schreef:kijk eens op deze site daar zal je best wel wat leuks vinden voor jouw 1.8
http://www.ptp-ltd.co.uk/shop/productsl ... election=8
Misschien is dit dan iets.renuno schreef:Ik zal je zeggen, ik hou het bij die einddemper.. veel te duur allemaal, zit ook nog gewoon op school..
Ze remmen maar ietsje beter dan de originele, maar dat komt waarschijnlijk door de staal omvlochten remleidingen.Jeffrey. schreef:Hoe presteren de remmen op dit moment?
Ik heb ze ook op mijn ZR en ik vind ze echt verschrikkelijk. R. Voor piept hij ongelooflijk en als ik rem gaat me stuur alle kanten op. Zullen wel krom zijn.
Ik zet in ieder geval weer de oude remmen + blokken erop, maar ben toch benieuw naar jou ervaring!