@Theo H:
Je vraagt, je krijgt, je klaagt.... Als je niet tevreden bent met het antwoord, moet je niet klagen aangezien JIJ de vraag hebt gesteld.
De link van Arnoud79 verwijst naar setjes waarvan de lampen een metalen kap aan de voor/boven kant hebben, terwijl die van Dr Doggystyle verwijst naar lampen zonder dit. Voor zover ik het me goed herinner, is het beter de setjes te nemen MET kapje. Dit had volgens mij te maken met de afstelling o.i.d.
@Norwin: de 216 heeft een H4 fitting
Jai
........Rover 216 I 16V Cabrio........
.....................'93.........................
De Link verwijst naar ontelbare lampsets, dus niet duidelijk welk type.
Ik had gehoopt dat iemand nog het doosje had bewaard waar het merk en type op staat.
Voor de rest:
Gelet dat er op ieder straathoek Xenon wordt verkocht graag een adres in Nederland. Ook als het wederom niet past ruilt ook een stuk makkelijker...
De korte H7 schijnt volgens geleerden niet te kunnen wgs afwijkend lichtbeeld (APK afkeur) Bovendien allen leverbaar in 8000K.
Mijn wens 6000K. Wellicht iemand hier ook nog (APK?) ervaring mee ??
wrm druk maken over de apk als je in 5 min je std lampjes er weer in hebt zitten, tis miss beetje ver weg voor jou maar deze man stuurt ook op...:brink's carstyling in eindhoven. betere service vind je niet, is er wat mis met de set stuur je hem op en hij stuurt jou een nieuwe toe incl nieuw jaar garantie;) setjes kostten btw 100 euro
grtz
Heeft er iemand een installatie-gids met foto's, waarin stap voor stap staat hoe je het moet aansluiten, een xenonkitje?
Of kan iemand me er persoonlijk bij helpen wellicht (zou fantastisch zijn). ik wil de xenonkit dit weekend aanschaffen, maar ben niet zo'n held met inbouwen van dit soort spul
idd stel echt niet veel voor.
beetje stekkers in elkaar drukken
wijst zichzelf wel de weg.
heb toen 6000k in mn rover gehad, gaf heel mooi wit licht zonder de blauwe gloed die je wel in 8000k hebt.
ik heb mijn setje bij cargoods.nl vandaan 85 eurie per set.
(geen problemen gehad bij mijn APK)
Goede service, lampje kapot, gewoon op sturen en je krijgt binnen een paar dagen een nieuw lampje terug!!
Ik heb 10.000 K erin zitten, staat wel erg goed bij mijn blauwe ZR
En nee, ik ben geen sjonnie :P :P
Het is echt perfect. Het staat gaaf (mijn mening ) en je hebt echt zoveel meer zicht. Jammer genoeg geen heldere koplampen maar zo'n set is het helemaal waard!
Heb zelf ook 8000K. Heeft iemand het ook al in zijn verstralers of grootlicht?