Pagina 5 van 8

Geplaatst: zo feb 12, 2006 4:11 pm
door Järv
Pipmastah216GTi schreef: Aha, we hebben te maken met een ware idealist :)
Nee hoor .... 'k had gewoon ff zin om je af te zeiken Afbeelding
Sorry :lol:

Ow ... bytheway ... ff beter je huiswerk doen voordat je bijdehandjes gaat eten ...
.. ik heb namelijk geen 416 meer .... is nu een 400 met 1.8VVC :roll:

cheers,
Dennis :rofl:

Geplaatst: zo feb 12, 2006 4:11 pm
door Dutch
Hahahahaha yeah right 1590cc......



Keep on dreaming dat je met dat honda powered vet getunede blok van jou Rover met zijn K serie bij kunt houden.


Wat voel ik me nu een klein kind :|

Geplaatst: zo feb 12, 2006 4:27 pm
door Mista T
Rover schreef: .. ik heb namelijk geen 416 meer .... is nu een 400 met 1.8VVC :roll:

cheers,
Dennis :rofl:
Wat leverde deze ook alweer??? 138 PK en 158 NM aan de wielen???



Afbeelding

Geplaatst: zo feb 12, 2006 4:30 pm
door Pipmastah216GTi
Rover schreef: Nee hoor .... 'k had gewoon ff zin om je af te zeiken Afbeelding
Sorry :lol:

Ow ... bytheway ... ff beter je huiswerk doen voordat je bijdehandjes gaat eten ...
.. ik heb namelijk geen 416 meer .... is nu een 400 met 1.8VVC :roll:

cheers,
Dennis :rofl:
Afbeelding

:mrgreen:

Geplaatst: zo feb 12, 2006 4:38 pm
door Pipmastah216GTi
Dutch Vitesse schreef:Hahahahaha yeah right 1590cc......

Keep on dreaming dat je met dat honda powered vet getunede blok van jou Rover met zijn K serie bij kunt houden.

Wat voel ik me nu een klein kind :|
Ehr, het is werkelijk 1590cc, een 1.59 liter motor dus.

Vet getuned? Valt wel mee: enkel de pipmastah-pauper inductionkit, een CRX computer en een katvervanger. Dus een slordige 140 bij elkaar geraapte, half kreupele paarden. :mrgreen:

En oh ja, hij had Airco <<"airco error">>... :+


We moeten snel eens sporten, mr. Dutch

Geplaatst: zo feb 12, 2006 4:48 pm
door Pipmastah216GTi
<off topic mode>

Kennen jullie deze al? Is echt gruwelijk Afbeelding


http://ds088.xs4all.nl/users/mastermovi ... Rijder.zip

</off topic mode>

Geplaatst: zo feb 12, 2006 5:34 pm
door Dutch
Pipmastah216GTi schreef: Ehr, het is werkelijk 1590cc, een 1.59 liter motor dus.

Vet getuned? Valt wel mee: enkel de pipmastah-pauper inductionkit, een CRX computer en een katvervanger. Dus een slordige 140 bij elkaar geraapte, half kreupele paarden. :mrgreen:

En oh ja, hij had Airco <<"airco error">>... :+


We moeten snel eens sporten, mr. Dutch
Met die 1590cc yeah right doelde ik op Rover zijn 416 :mrgreen: , en dat je zijn k serie dus niet bij zoui houden.

Mijn blok is nu klaar om vervangen te worden en als dat klaar is prima. Zal je wel 1,5 seconden voorsprong geven ook :lol:

Geplaatst: zo feb 12, 2006 5:50 pm
door Pipmastah216GTi
Yay, hier alvast een voorproefje dan:

Afbeelding

Geplaatst: zo feb 12, 2006 5:55 pm
door Dutch
Hoe is het mogelijk ik ben het eindelijk met je eens, dat zal ik idd de eerste 1,5 sec zien.

Geplaatst: zo feb 12, 2006 5:57 pm
door Pipmastah216GTi
Dus eh, jij gaat er ook een Honda blok ingooien?




..... :+

Geplaatst: zo feb 12, 2006 6:14 pm
door Dutch
Nee helaas paste dat niet en heb ik voor iets minder pk's moeten kiezen dan een D16a :roll:

Geplaatst: zo feb 12, 2006 6:31 pm
door kip
kom kom ik ben het wel eens hoor met de mening;
een optisch getunde auto met een standaard blokkie vind IK ook onzin. Spoilers, verlagen, etc doe je uiteindelijk om een verschrikkelijk beest op de weg te houden. Als het nep is is het dus in mijn optiek kitch en opgepoetste nep. Maar wie dat wil moet dat zeker zelf weten; mijn recht om het spuuglelijk te vinden.
:shock: :mrgreen: ;)

Geplaatst: zo feb 12, 2006 8:27 pm
door arthur623
ik vind ten 1e dat iedereen ff moet chillen ipv zulke kansloze discussies te houden :lol:

enne...ik vind dingen als verlagen/spoilers PUUR een middel om je auto optisch mooier te maken....want denk je nou echt dat een auto met spoilers etc sneller is dan zonder? Nee dus, en daarom heeft het niets met elkaar te maken.

Als je niet wil leeglopen op benzine maar wel een toffe wagen wilt, tune hem maar lekker optisch. 95% van de tijd maak je toch geen gebruik van die extra pk's, maar mensen zien wel 100% van de tijd jou mooie wagentje. Elke dag een glimlach op je gezicht als je naar je auto loopt is toch ook wat waard?

ik moet eerlijk toegeven enkel een auto met veel pks gekocht te hebben omdat ik dan WEET dat ik snel kan zijn...over het algemeen kom ik niet boven de 3000 toeren in de stad en 4000 op de snelweg. Simpelweg omdat ik het me niet kan veroorloven minder dan 1 op 12 te rijden.

Mijn vriendin heeft een fiat stilo 1.6 16v. Ding is langzaam als de tyfus. Maar een krappe 100 pk op 1200 kilo...tel uit je winst. Maar omdat ze hem optisch getuned heeft is het toch een verschrikkelijk dik wagentje geworden in mijn ogen. Kzou zo met haar ruilen....mooie 17 inch, verlaagd en geblindeerd...
Afbeelding

Geplaatst: zo feb 12, 2006 8:48 pm
door Pipmastah216GTi
Tsja, ieder zo zijn ding denk ik dan. :)

Mij interesseert het eigenlijk vrij weinig hoe getuned hij er van buiten uitziet (als hij er maar niet compleet afgetrapt uitziet). Een auto moet natuurlijk wel mooi ogen. Leuke, nette velgjes enzo.
Ook al zit er bij mij wel een beschieden standaardspoilertje op; ik heb een hekel aan immense spoilers en dat soort crap en van die slOpel Ashtray 1.4tjes met zinloze zelfgebouwde pauper-stortkokers van uitlaten, waardoor alle ramen eruit trillen. :evil:
Dat heeft met sportiviteit helemaal niks te maken; dan heb je in mijn ogen dus gewoon een aso-bak.

Ik hou zelf meer van het pure rijplezier: een soepele sportieve motor in een auto die fijn en precies stuurt en als een bezetene aan de weg plakt ;)


..en eh, spoilers zijn oorspronkelijk voor de autosport ontwikkeld om een betere down-force te creeren bij hogere snelheden om op die manier de wegligging ten goede te komen. Jammer dat straatauto's die vaak niet eens op de snelweg komen dit hebben overgenomen als "optisch bedrog", want ik vind het oerlelijk.. Zoals die TC op marktplaats met die immense spoiler bijvoorbeeld.. Hoe verneuk je een auto?? :wall:

net als low-profile banden en verlagingssets er zijn om de wegligging ten goede te komen. Die 2 manier van tunen hebben in mijn ogen dus zeker wel met elkaar te maken...

Geplaatst: zo feb 12, 2006 8:58 pm
door kip
psies :lol: :oops: :roll: :mrgreen:

Geplaatst: zo feb 12, 2006 8:59 pm
door Pipmastah216GTi
By the way: mooie stylo :)

Nu nog zo'n 5 cilinder abarth motor ergens regelen :twisted: