Tsja, ieder zo zijn ding denk ik dan.
Mij interesseert het eigenlijk vrij weinig hoe getuned hij er van buiten uitziet (als hij er maar niet compleet afgetrapt uitziet). Een auto moet natuurlijk wel mooi ogen. Leuke, nette velgjes enzo.
Ook al zit er bij mij wel een beschieden standaardspoilertje op; ik heb een hekel aan immense spoilers en dat soort crap en van die slOpel Ashtray 1.4tjes met zinloze zelfgebouwde pauper-stortkokers van uitlaten, waardoor alle ramen eruit trillen.
Dat heeft met sportiviteit helemaal niks te maken; dan heb je in mijn ogen dus gewoon een aso-bak.
Ik hou zelf meer van het pure rijplezier: een soepele sportieve motor in een auto die fijn en precies stuurt en als een bezetene aan de weg plakt
..en eh, spoilers zijn oorspronkelijk voor de autosport ontwikkeld om een betere down-force te creeren bij hogere snelheden om op die manier de wegligging ten goede te komen. Jammer dat straatauto's die vaak niet eens op de snelweg komen dit hebben overgenomen als "optisch bedrog", want ik vind het oerlelijk.. Zoals die TC op marktplaats met die immense spoiler bijvoorbeeld.. Hoe verneuk je een auto??
net als low-profile banden en verlagingssets er zijn om de wegligging ten goede te komen. Die 2 manier van tunen hebben in mijn ogen dus zeker wel met elkaar te maken...