Das prima, ik hoor het dan wel vanzelf.... Suc6 met de verkoop, al vind ik het jammer dat je hem weg wil doen, gelukkig niet tegen iedere prijs..... Hij zal dus nog wel even in Eindhoven blijven staantophaar schreef:Laten we afspreken dat als ik een koper ooit vindt ik wel met je wil ruilen oké?

Overigens ben ik het eens met MGPete, inderdaad een onzinnige discussie. Ieder persoon mag (gelukkig) zijn eigen auto maken, en diegene is daar vaak ook trots op, want er zitten een hoop bloed, zweet en geld in. Vooral als het (zoals bij deze 75) gewoon netjes is gedaan, zonder gebras.
Wat een ander daar dan van vind is totaal niet belangrijk, het is gewoon absoluut een Rover 75 Individual uitvoering

Alle modificaties zijn in stijl gedaan, passen bij de gedachte waar er mee begonnen is. Ik vind het dus gewoon een geslaagde bak!
Dus om te zeggen dat "iemand de weg kwijt is" vind ik te ver gaan, hoogstens kun je zeggen dat het je smaak niet is. En gelukkig maar, anders hadden we allemaal dezelfde 75.......