In de buurt van het buurtje ... oh-oohh weet je het zekerTexron schreef:wel vlak bij het buurtje en de vorige eigenaar van mijn huisje gaat naar de wittstraat (das het huisje wat jij bedoelde Rover)
Dat pandje wat ik bedoelde staat op de Barentszstraat nummer 21
Mja ... das ff moeilijk om dat zo ff te schrijven.Texron schreef:Kan je me nog iets meer uitleggen over het uitkloppen van je wielkassen misschien ben ik ook wel zo handig dat ik dat zelf kan doen ik heb straks namelijk zelf een schuurtje waar ik in kan sleutelen
... 'k zal 't proberen ....
- verwijder wiel.
- kijk hoe de rand loopt in je spatbord (die waar die zwartestrip over geklemt zit)
- verwarm het gebied rond de vouw van de rand .. verwarm, niet verhit!
- klop met teflon / kunststof hamer rustig mar ferm de rand om dieaan de binnenkant van het spatbord zit
... dus verwarmen én kloppen.
Nadeel als je niet goed verwarmd en te hard klopt .. dan barst alsnog de lak....
Dus als je niet 100% zeker van de zaak ben kan je beter ff langs een bedrijf rijden.
Let wel:
In mijn geval kon ik met een gerust hart beginnen te meppen ... want ik ging 'm toch overspuiten.
Als ik 'm niet zou gaan spuiten weet ik niet of ik het lef had gehad om die randen om te meppen.
Cheers,
Dennis