ook in nederland verkrijgbaar zoja waar en wat kosten die want ik heb geen ervaring met ebay en ook niet met dingen over de grens kopen
en zijn dr ook ergens koplampen verkrijgbaar waar het lelijke oranje van t knipperlicht niet in zit of is dr een makelijke manier om dat lelijke oranje dr uit te krijgen zonder risico op beschadiging van de koplampen
voor GBP 77.90 is dat niet duur.
komt nog wel wat verzendkosten bij maar dat is nog wel te overzien.
als je dit in nederland tegenkomt verwacht dan een hoog prijskaartje.
dit soort lampen kosten hier gerust tussen de €200 en €300
master of disaster schreef:
en zijn dr ook ergens koplampen verkrijgbaar waar het lelijke oranje van t knipperlicht niet in zit of is dr een makelijke manier om dat lelijke oranje dr uit te krijgen zonder risico op beschadiging van de koplampen
Voor zover ik weet zijn die niet verkrijgbaar, maar jij kunt de oranje delen zelf verwijderen, hebben al velen van deze club zelf gedaan
zie voor beschrijving bij de afdeling "tech info" zie je het vanzelf staan als 1 van de "sticky's"
Veel succes ermee en wij zien vanzelf het resultaat wel
de lichtjes die jullie hier tentoonstellen zitten nu reeds al 5 maand op mijn wagen en kosten hier in belgie een 160€ dacht ik en ik moet zeggen, je komt ze niet veel tegen. mooi en zeldzaam design. Greetzz kijk maar op mijn thread van mijn wagen