Kennisgeving bericht op 27 september 2013 is overleden.

75 en 75 Tourer
Eric27
MG-R Freak

Bericht door Eric27 »

Ja mooie auto bas ik hoop dat je er veel plezier aan mag beleven.
De foto's komen er aan maar de oude is al in staat van ontbinding.

Eric.
bam
MG-R Core

Bericht door bam »

Martin, in de UK hadden ze een leverancier maar die kan niets meer krijgen en die schijnt er alles aan te doen om ze weer te krijgen.
Ze hebben daar nog een lading premium bumpers maar geen chroom strips.

Dus ik wacht hem even af en ondertussen struin ik het internet af.

Jaguar XE
MG ZS 120 MKII
falco
MG-R Addict

Bericht door falco »

Top auto!
ben je van de week niet in Almere Haven geweest met die auto?, ik heb er n.l. zo een voorbij zien rijden.
Jos Mulder

Re: Kennisgeving bericht op 27 september 2013 is overleden.

Bericht door Jos Mulder »

Eric27 schreef:Op 27 september 2013 om 17.15 is overleden met een kilometerstand van ruim 807.000 km ,op mijn verjaardag, mijn geliefde Rover 75 CDt.

Na jaren lang plezier te hebben gehad is het nu over en uit met deze Rover 75. De versnellingsbak gaf de geest, de aircopomp had het net begeven, er kwam wat roest, zeldzaam bij deze auto,s, op de motorkap, een fusee kogel was aan vervanging toe en de remleidingen voor waren ook niet in al te beste staat. Op donderdag de 26 september is de auto nog gekeurd en ook voldoende.

Maar al met al dacht ik nu is het moment aangebroken om mijn op de reservebank zittende Rover 75 CDt bouwjaar 2001 met een kilometerstand van 156.450 km in te zetten, deze is nu per 3 oktober op Nederlands kenteken gezet met het kenteken 6-SJF-81 (net geen JSF)

Mijn oude Rover 75 ga ik zelf zoveel mogelijk slopen voor onderdelen.
En ik hoop dat met mijn nieuwe Rover 75 nog meer fijne kilometers te rijden. De bedoeling was om de 1 miljoen te halen dat is met de vorige net niet gelukt misschien met deze.

Eric.
En ik vond mijn Rover 75 CDTi van 2004 met 201.000 km al bejaard en was me al aan het voorbereiden op een vervanger. En wat die vervanger zou moeten zijn heeft me tot nu toe veel hoofdbrekens gekost. In mijn huidige wagen zit werkelijk alles wat een mens zich kan wensen. Ik kwam er van de week pas achter dat de rugleuning van de achterbank neergeklapt kan worden. Deze wagen blijft mij verrassen.
Voorlopig hoef ik nog niet om te zien naar een andere Rover, heb nog 600.000 km te gaan😃. En dat lukt mij in mijn leven niet meer.
Hou ze op de weg. En mocht je onderdelen nodig hebben, Damen & Kroes in Boxtel heeft me tot nu toe nog steeds kunnen leveren, waar anderen mij moesten teleurstellen.
Plaats reactie