De bouten zijn goed aangedraaid zoals op het papiertje dat erbij zat in de set.peter.evers schreef:Ben maar blij dat ze open staan als de zuiger beneden is. Anders zou je het blok zo kapot hebben.
Water hoort er echt niet in te staan. Als je de kop hebt gevlakt, zijn de pasbussen dan niet te hoog?
En als je de nokkenastandwielen verkeerd hebt zitten dan start je auto dus niet.
Als de bussen gezakt zijn heb je een probleem.
Weet je zeker dat je de bouten ook in de goede volgorde hebt vastgezet? (domme vraag maar ik stel hem toch)
Bussen waren 'nog' niet gezakt wanneer de kop gemonteerd werd...
Ze stonden wel iets hoger, maar er werd mij verteld dat dit normaal is. Ik zit zoizo met compressieverlies, dus voor mij moet het blok terug open...
Dat van die uitlaatkleppen zit me toch raar, je kleppen die maximaal open gaan staan als de zuiger zich naar beneden geeft, de zuiger moet de gassen toch buiten duwen. Als de zuiger dan terug naar boven gaat sluiten de kleppen enkele millimeters daarna direct.
Zo evacueer je toch geen uitlaatgassen? Moeten je kleppen niet maximaal staan als de zuiger begint naar boven te gaan?
Fox