Pagina 4 van 8

Geplaatst: di jan 25, 2011 1:48 pm
door tomcat.t16
Mink015 schreef:Update,

De auto is net opgehaald door Victor en Rik. Nu wil ik niet overdrijven maar...toen die gasten er naast stonden zag ie er al sneller uit.
Waarom doe je het dan toch? ;)

Zo voelde ik me ook toen ik mijn eerste motor van een vrouw overkocht en mijn weerspiegeling zag rijden in een ruit van een winkel... die motor ziet er echt snel uit als ik er op zit :D

Euforisch!

Geplaatst: di jan 25, 2011 7:49 pm
door Rik
Silly CVT schreef:Dus met een beetje geluk kunnen wij de turbo-bubble in levende lijve zien als we de meet @ Virid hebben...? :fiew:

Nice!!! :thumb:
Onze planning is dat 'ie eerder klaar is, maar 't zou leuk zijn om het kenteken en de sleutel die dag te overhandigen :D

Inmiddels is het 1.8'tje overigens ontdaan van alle slangen en bedrading, morgenochtend gaat de hengel ervoor en morgen aan het einde van de middag komen de 2.0 subframes eronder.
Foto´s heb ik wel, maar daar valt eigenlijk niets op te zien, morgen zal ik even een update'je plaatsen. :mrgreen:

Geplaatst: wo jan 26, 2011 8:14 pm
door Rik
Zoals gezegd vanochtend het torretje eruit gevist...
Afbeelding
Afbeelding

Toen de subframes gedemonteerd en de downpipe eraf getrokken, dat was nogal een tijd'rover'tje. Allemachtig wat zaten die vast, en knappen ho maar. Maargoed, nog wel even de 'nieuwe' subframes schoongemaakt. Morgenochtend kunnen ze eronder...

Afbeelding
Afbeelding

Tot slot nog even het gapende gat waar de 2.0 Turbo gehuisvest wordt.
Afbeelding

Geplaatst: wo jan 26, 2011 8:27 pm
door Mink015
brrrm brrrrm zeggend zitten kijken.

Laatse foto: schrik. vuiltje op de lens hoop ik?

Magoe, het gaat goed zo te zien.

Geplaatst: wo jan 26, 2011 8:31 pm
door Rik
Die "kras"? Da's een reflectie... No wurries

Geplaatst: wo jan 26, 2011 10:29 pm
door Mink015
Me no worry, me brrroem brroem

Geplaatst: do jan 27, 2011 1:30 am
door Dr Doggystyle
gaaf om te zien zo die mooie ex R200 Vi :)
goed bezig Rik & Victor

Geplaatst: ma feb 07, 2011 10:53 pm
door Rik
Zojuist even de definitieve specs' met Mink015 samengesteld. Hou je vast...
  • Engine
  • T16 Turbo conversion
  • TTV lightweight flywheel (5.2kg)
  • Forge blow-off valve
  • Forge actuator
  • Manual operated bleed-valve by Virid Performance
  • Pipercross open-air-intake

    Gearbox
  • Custom 5-speed gearbox by Virid Performance
  • Koyo steel-cages bearings
  • M-gearset with lengthened 5th gear
  • Short "6" final-drive ratio of 3.937
  • Torsen-differential
  • Black Diamond clutch
  • Custom poly-gearlinkage

    Suspension
  • KONI sports adjustable dampers.
  • Eibach lowering springs
Start vermogen?! Rond de 210pk.
Mogelijk eindvermogen? 240+, 0 naar 100km/h in warp-snelheid. I dunno, we'll see!

Morgen alles inbouwen. We'll keep you posted!

Geplaatst: ma feb 07, 2011 10:55 pm
door Dr Doggystyle
heel vet kan niet wachten om em in het echie te zien
ben erg benieuwd hoe snel zoiets nu is

Geplaatst: di feb 08, 2011 12:32 am
door Mean Green
goed bezig :thumb:

Geplaatst: di feb 08, 2011 12:14 pm
door tomcat.t16
SandervS schreef:Een kleine raket. 210 pk op een bubble. Best ziek. :D
In Engeland is er een met 800+ PK :mrgreen:

Geplaatst: di feb 08, 2011 2:05 pm
door Johnny_D
peter.evers schreef: In Engeland is er een met 800+ PK :mrgreen:
ja,met een v8 big blok :roll: :+

Geplaatst: di feb 08, 2011 2:31 pm
door Rik
Leuk... Op een kwart-mijl.
Rijden in de UK ook wel 800+ pk T16 Turbo's hoor.

Geplaatst: di feb 08, 2011 2:35 pm
door Mink015
tellen die Virid Performance pk's niet 5 maal dubbel??

Geplaatst: di feb 08, 2011 2:52 pm
door Rik
Hahah, zeker zeker, vooral op levensduur! :D

Geplaatst: di feb 08, 2011 3:18 pm
door tomcat.t16
Johnny_D schreef:ja,met een v8 big blok :roll: :+
Nee, met een T16