De auto is net opgehaald door Victor en Rik. Nu wil ik niet overdrijven maar...toen die gasten er naast stonden zag ie er al sneller uit.
Waarom doe je het dan toch?
Zo voelde ik me ook toen ik mijn eerste motor van een vrouw overkocht en mijn weerspiegeling zag rijden in een ruit van een winkel... die motor ziet er echt snel uit als ik er op zit
Euforisch!
˙˙˙ɹǝʌoɹ uɐʌ uǝʌoqǝʇsɹǝpuo
Rover 216 coupe 1993
MG ZT135 2003
VW POLO 1.9D 1997
Silly CVT schreef:Dus met een beetje geluk kunnen wij de turbo-bubble in levende lijve zien als we de meet @ Virid hebben...?
Nice!!!
Onze planning is dat 'ie eerder klaar is, maar 't zou leuk zijn om het kenteken en de sleutel die dag te overhandigen
Inmiddels is het 1.8'tje overigens ontdaan van alle slangen en bedrading, morgenochtend gaat de hengel ervoor en morgen aan het einde van de middag komen de 2.0 subframes eronder.
Foto´s heb ik wel, maar daar valt eigenlijk niets op te zien, morgen zal ik even een update'je plaatsen.
Daily: ’09 Audi RS6 Avant
Tracktool: ‘03 Ford Focus RS
Better half: ‘02 Mini Cooper S JCW
Zoals gezegd vanochtend het torretje eruit gevist...
Toen de subframes gedemonteerd en de downpipe eraf getrokken, dat was nogal een tijd'rover'tje. Allemachtig wat zaten die vast, en knappen ho maar. Maargoed, nog wel even de 'nieuwe' subframes schoongemaakt. Morgenochtend kunnen ze eronder...
Tot slot nog even het gapende gat waar de 2.0 Turbo gehuisvest wordt.
Daily: ’09 Audi RS6 Avant
Tracktool: ‘03 Ford Focus RS
Better half: ‘02 Mini Cooper S JCW