Pagina 4 van 7

Geplaatst: za jun 26, 2010 10:15 am
door bam
Ziet er leuk uit maar ik zou iets meer blanke lak gebruiken.
En die handgreep kun je misschien beter met blauw leer bekleden 8)

Geplaatst: za jun 26, 2010 10:24 am
door tomcat.t16
Waarom komt er een kabeltje uit jouw ventilatierooster :?:

Geplaatst: za jun 26, 2010 10:38 am
door Boarderken
peter.evers schreef:Waarom komt er een kabeltje uit jouw ventilatierooster :?:
Is dat niet de voedingskabel voor de telefoon/gps in de houder aan de voorruit?

Geplaatst: za jun 26, 2010 11:05 am
door white_cobra
Blanke lak komt nog. Wil nog kijken wat ik nog meer kan doen. Kan ik alles in 1 keer lakken.

En dat kabeltje is voor mijn telefoon dat klopt heb achter mijn dash zitten zodat ik niet zo veel losse kabels heb hangen ;-)[/img]

Geplaatst: za jun 26, 2010 3:18 pm
door littldevil
sjiek sjiek zie er goed uit
vind het alleen jammer dat je de deurhendels niet helemaal mee hebt gespoten

Geplaatst: za jun 26, 2010 4:27 pm
door white_cobra
Kan ik nog wel steeds doen los halen is zo gebeurd. Moet toch alles nog met blanke lak behandelen.

Geplaatst: zo jun 27, 2010 1:27 pm
door white_cobra
nu toch iets vaag's mee gemaakt :shock:. ik weet dat lucht uitzet met warm weer maar vanochtend rond half 11 een knal voor mijn huis ik kijken mijn linker voorband is gewoon het ventiel uitgeknapt :shock:. dat heb ik nog nooit mee gemaakt vreemde is nog dat ik mijn banden nog moest bijvullen ant ze waren wat aan de zchte kant. zat nnet 2.2BAR in mijn rechte voorband dus dat zou er ook ongeveer in mijn linke moeten hebben gezeten.

(p.s. voor de vroege vogels onder ons iemand een idee of het ook mogelijk is om op zondag een ergens een nieuw ventiel te kunnen plaatsen?? liefst in twente ;))

Geplaatst: zo jun 27, 2010 1:56 pm
door JD
da minder :?

ma op zondag gaat je waarschijnlijk niet lukken.
ma ff doorrijden op je thuiskomertje ;)

Owjah, controleer gelijk ff je andere ventielen.
Die kunnen na verloop van tijd uitdrogen en dan willen ze nog wel eens kapot gaan ;)

Geplaatst: zo jul 18, 2010 11:50 am
door p@p@zs
white_cobra schreef:Afbeelding
De 52mm gasklep alleen mijn toeren blijven niet gelijk deze blijven tussen 900t en 1300t schommelen.
Als je dan gas intrap zakt hij weer terug naar 1k.

Heb ik dus sinds gisteren ook, schommelend toerental.
Maar als ik het goed heb gelezen kun je dat dus met dat schroefje op het gasklephuis bijstellen?
En anders zal ik dat foefje met contact aan en 5x gas intrappen effe proberen.
Gek eigenlijk, mn 52 mm zit er al n maand of 4 inn nooit wat van gemerkt en nu zo opeens :| :roll:
Misschien komt het ook doordat er nu een VVC inlaat achterzit, die zit er pas n wek of 3 op-

Geplaatst: zo jul 18, 2010 12:09 pm
door white_cobra
ik heb beide toen gedaan,
- eerst de gaspendaal 5 keer intrappen dit deed al heel veel (bleef stabiel)
maar het aantal toeren bleef veelste hoog (1200)
-dat kleine schroevje heb ik mijn toeren aangepast heb hem helemaal omhoog gedraait (zodat de gasklep volledig dicht gaat)
-mijn gaskabel heb ik iets losser gedraait in mijn geval stond ook de kabel wat te strak.

met dat schroevje is toch een kwestie van de juiste instelling zoeken heb een aantal keer ook gehad dat hij stationair goed liep maar als ik ging rijden mijn toeren bleven hangen (en daar door een slippende koppeling kreeg).

Geplaatst: zo jul 18, 2010 1:08 pm
door white_cobra
ik heb nog een 5p gordel liggen en heb ff zitten puzzelen maar kan zo niet echt punten vinden waar ik de bovenste gedeelte kan vast maken. de 2 zeikanten is geen probleem deze komt op de oude bevestiging van de huidige gordel. maar het lange gedeelte boven is te kort om bij de achterbank te komen. iemand nog een idee waar ik deze nog zou kunnen bevestigen??

Geplaatst: zo jul 18, 2010 1:22 pm
door JD
zijn daar geen verlengstukken voor te krijgen ? :?

Geplaatst: za jul 31, 2010 5:40 pm
door white_cobra
Afbeelding
nieuwe Xenon nu ziet mijn voorkant er weer uit als 1 geheel met de spier witte led stadsverlichting...

Geplaatst: za jul 31, 2010 6:49 pm
door Dr Doggystyle
ziet er goed uit man

Geplaatst: za jul 31, 2010 9:14 pm
door Bruno
white_cobra schreef:ik heb beide toen gedaan,
- eerst de gaspendaal 5 keer intrappen dit deed al heel veel (bleef stabiel)
maar het aantal toeren bleef veelste hoog (1200)
-dat kleine schroevje heb ik mijn toeren aangepast heb hem helemaal omhoog gedraait (zodat de gasklep volledig dicht gaat)
-mijn gaskabel heb ik iets losser gedraait in mijn geval stond ook de kabel wat te strak.

met dat schroevje is toch een kwestie van de juiste instelling zoeken heb een aantal keer ook gehad dat hij stationair goed liep maar als ik ging rijden mijn toeren bleven hangen (en daar door een slippende koppeling kreeg).
Vooral niet aan te raden. Je draait gewoon blind. Deze schroef is supergevoelig en als je er aan draait, doe je dat met een T4 eraan in de mode "stepper inregelen". Anders gewoon afblijven en voorlopig de 5X gaspedaal truuk toepassen.
Draai je er wel aan, kan je de boel zo ontregelen dat je hem zonder T4 zeker nooit meer goed krijgt.

Geplaatst: za jul 31, 2010 11:12 pm
door white_cobra
@ bruno zegt oeps voldoende??
Ik heb die schroef handmatig zonder t4 afgesteld tot dat de motor stabiel en netjes liep. Wat kan er in het ergste geval gebeuren?