Laat het inderdaad maar weten en gewoon via het forum, want er zijn meer kapers op de kust hahaha. Bedankt iigdevilxtreme schreef:Mogelijk dat de Tenzo volgend jaar in de verkoop gaan.
Hangt er vanaf.
Ik heb enkele dingen in m'n hoofd.
Ik had graag nog een M3 gekocht volgend jaar.
Maar ik zou graag zelfstandig worden door auto's en motoren te cleanen.
Nu heb een goed betaalde job, maar ik zou liever iets doen wat ik graag doe. En als ik het karakter heb van mijn vader dan moet ik wel aan klanten geraken.
Moest je interesse hebben wil ik het wel laten weten moesten ze verkocht worden.
Het zal zeker hier op het forum gemeld worden.
Goed alternatief voor ZR 160 velgen
Nee, dat doe ik nooit!!!
Als je u velgen mooi wil houden is er maar 1 oplossing.
Tijdens de winter andere velgen.
En ik vind nergens croom op mijn velgen hoor
.
Ik heb een gepolierde rand, maar daar zit van het fabriek af een vernis over.
De kans zit er in dat ik ze nu ga verkopen.
De reden is dat ik een set BBS LM heb gezien die ik op de ///M3 wil plaatsen.
En ik heb dit jaar niet met de Tenzo's gereden. Ik vind het heel mooie velgen, maar over mijn deur is een parking achter een weg gezakte borduur. En aangezien sommige personen egoistisch parkeren moet ik schuin over de rand rijden. En als ik dit met zulke laagprofiel bandjes zou doen die op de Tenzo's liggen zit ik er met de randen tegen
.
Er is wel 1 of 2 velgen die opnieuw gelakt moet worden.
Na de winter heb ik ze van dtal gehaald, en blijkbaar hebben spoken schrammen achtergelaten op de lak
.
Dit is ook de reden dat ik ze niet meer heb gemonteerd, want ik wou ze meteen laten lakken. Maar door omstandigheden is het er gewoon niet van gekomen. Verder zijn ze
.
Ik zal er even over denken.
Ik heb er ook heel veel moiete voor moeten doen om ze te krijgen.
Want in de cataloog zijn ze leverbaar in zilver en gun metal. Maar zwart
. Ze zijn dan ook uit Amerika over gekomen door AVB in verrebroek (beter bekend als Honda tuner) en 7 maanden nodig gehad om ze te hier te krijgen
.
Grtz Mario
Als je u velgen mooi wil houden is er maar 1 oplossing.
Tijdens de winter andere velgen.
En ik vind nergens croom op mijn velgen hoor

Ik heb een gepolierde rand, maar daar zit van het fabriek af een vernis over.
De kans zit er in dat ik ze nu ga verkopen.
De reden is dat ik een set BBS LM heb gezien die ik op de ///M3 wil plaatsen.
En ik heb dit jaar niet met de Tenzo's gereden. Ik vind het heel mooie velgen, maar over mijn deur is een parking achter een weg gezakte borduur. En aangezien sommige personen egoistisch parkeren moet ik schuin over de rand rijden. En als ik dit met zulke laagprofiel bandjes zou doen die op de Tenzo's liggen zit ik er met de randen tegen

Er is wel 1 of 2 velgen die opnieuw gelakt moet worden.
Na de winter heb ik ze van dtal gehaald, en blijkbaar hebben spoken schrammen achtergelaten op de lak

Dit is ook de reden dat ik ze niet meer heb gemonteerd, want ik wou ze meteen laten lakken. Maar door omstandigheden is het er gewoon niet van gekomen. Verder zijn ze

Ik zal er even over denken.
Ik heb er ook heel veel moiete voor moeten doen om ze te krijgen.
Want in de cataloog zijn ze leverbaar in zilver en gun metal. Maar zwart

Grtz Mario