Silly's 4e TC ( 1e post bevat ge-update lijst!!)
Idd morgenmiddag hangt de zo goed als nieuwe uitlaat (vanaf de kat) onder mijn 220 Coupe, met grote dank aan Silly en de guys die de overleden Coupe eervol hebben gestript, zij hebben mede Coupe freaks blij hebben gemaakt met de vele bruikbare "" organen", so his soul will go onSillyTC schreef:Uitlaat is verkocht!! Rick komt um dinsdag halen...![]()

Mooie actie hoor deze "donor" actie

- The Flying Dutchman
- MG-R Freak
Nu we het toch over chirurgie hebben, iemand in het noorden met een linkerspiegel op de plank toevallig? De een of andere onverlaat heeft de onze vannacht maar eventjes een rottrap verkocht. Resultaat: glas kapot en de hele zaak lubbert er nu een beetje bij.
Job.
'73 P5B Sal. Zirkon/Silverbirch
'95 827 Coupe Carribean
'97 820Si LE Charcoal
'99 600SDi Zircon
'94 220 Coupe Charc.
'96 220 Coupe Charc.

'73 P5B Sal. Zirkon/Silverbirch
'95 827 Coupe Carribean
'97 820Si LE Charcoal
'99 600SDi Zircon
'94 220 Coupe Charc.
'96 220 Coupe Charc.

- Silly CVT
- MG-R Freak
- Contacteer:
Nou, daar sluit ik me bij volledig bij aan gezien ik ongeveer een week stijf heb gestaan van de stress!! Gelukkig was dat vandaag om 15u allemaal over!... Foto's en filmpjes volgen snel maar nu ga IK ff chilllen, pfff. Wat een week zeg!
Rick, ik zie je morgen man!!
Ik ben wel vóór 1x per 2 jaar een tubby scrappen maar dan help ik wel demonteren... Niet meer bij mij de volgende keer dus. Als iemand transport en ruimte heeft ben ik er bij voor de pics en de koffie!!
Tis niet heel erg Noorden maar ik heb evt wel een spiegel voor je. PM me maar ff man!

Rick, ik zie je morgen man!!

Ik ben wel vóór 1x per 2 jaar een tubby scrappen maar dan help ik wel demonteren... Niet meer bij mij de volgende keer dus. Als iemand transport en ruimte heeft ben ik er bij voor de pics en de koffie!!

Tis niet heel erg Noorden maar ik heb evt wel een spiegel voor je. PM me maar ff man!
- Silly CVT
- MG-R Freak
- Contacteer:
ALLE foto's en filmpjes... <-- klikkie doen.
Ook zondag én maandag dus!!!

Ook zondag én maandag dus!!!

- Silly CVT
- MG-R Freak
- Contacteer:
Ja was wel triest maar ook wel ontzettend opgelucht aangezien de auto er vandaag om 13.30u nog stond terwijl de afspraak was voor 12u opladen... Zeg ik ook in 1 van de vids, nog nooit zo blij geweest een sleepwagen te zien!! 
Die remklauwen heb ik nix aan want als het goed is komt Monster Hunter dit jaar nog met mn upgrade... van 262mm naar 282mm...
Helaas heb ik er nooit aangedacht dat iemand ze wou hebben... Ik krijg nu net pas pm's er over... Beetje laat en de wagen gaat morgen in de pers als ie er vandaag al niet in is gegaan...
Heb nog een setje voorklauwen liggen van de 1e sloper..... Dat dan weer wel.

Die remklauwen heb ik nix aan want als het goed is komt Monster Hunter dit jaar nog met mn upgrade... van 262mm naar 282mm...

Helaas heb ik er nooit aangedacht dat iemand ze wou hebben... Ik krijg nu net pas pm's er over... Beetje laat en de wagen gaat morgen in de pers als ie er vandaag al niet in is gegaan...

Heb nog een setje voorklauwen liggen van de 1e sloper..... Dat dan weer wel.

SillyTC schreef:Uitlaat is verkocht!! Rick komt um dinsdag halen...![]()
Ja idd uitlaat hangt er sinds vanmiddag onder, met dank aan Kwik-fit Haarlem, aldaar werd ik opgewacht door Sil + ega, die e.e.a. ter plaatse regelde, huppekee...de Coupe op de brug en de zgan uitlaat vanaf de kat eronder, en het ziet er weer perfect uit, Silly......bedankt in deze