dillemma in auto keus
Nee hij heeft hem nog niet gekocht, toch fed....
Hij vindt de kleur niet zo...
Ik vind eigenlijk rood toch wel iets hebben, mede omdat je al in een aparte auto rijd en dan ook nog zo'n opvallende kleur.
Ik heb hem hier lang op Weststad mogen bewonderen. Daar stond heel lang een rode, een blauwe ZR 160, en een le mans grey ZR 105, naast de ZS Lemans Grey...
Maar goed. Die zijn nu allemaal verplaatst ivm met bestelbussen/wagens.
Ik weet begod niet waar ze MG hebben weggezet...HMMMM
Maar goed.
Coole auto... Vooral de naam MG... hmmm... ZR aiaiaiaiaiai....
160.....oeaa jummiejummie.
Ik zou er voor gaan, zeker als ik weet wat je allemaal aan die auto wil veranderen, zoals een s.......t, een sp......i-spr......k, en dat allemaal van rvs.
Ga da toch ook maar doen eej...
GreetingzZz,
Sky
Hij vindt de kleur niet zo...
Ik vind eigenlijk rood toch wel iets hebben, mede omdat je al in een aparte auto rijd en dan ook nog zo'n opvallende kleur.
Ik heb hem hier lang op Weststad mogen bewonderen. Daar stond heel lang een rode, een blauwe ZR 160, en een le mans grey ZR 105, naast de ZS Lemans Grey...
Maar goed. Die zijn nu allemaal verplaatst ivm met bestelbussen/wagens.
Ik weet begod niet waar ze MG hebben weggezet...HMMMM
Maar goed.
Coole auto... Vooral de naam MG... hmmm... ZR aiaiaiaiaiai....
160.....oeaa jummiejummie.
Ik zou er voor gaan, zeker als ik weet wat je allemaal aan die auto wil veranderen, zoals een s.......t, een sp......i-spr......k, en dat allemaal van rvs.
Ga da toch ook maar doen eej...
GreetingzZz,
Sky
ik heb net een bevriende dealer gesproken die wil hem wel naar bij mij in de buurt halen dat ik daar de garantie krijg .Maastricht is toch voor mij 220 heen 220 terug is toch wat lastig als je aandrijfas of iets dergelijks eraf ligt.Maar hij heeft dus naar de bmw dealer waar die te koop \staat gebeld en volgens hun was het een ex showmodel geeft dat nog problemen als er alleen van die mensen in hebben gereden die der mee gaan scheuren
Nee in principe kan de motor van de ZR best veel hebben.
Enkel moet het liefst wel warm zijn, maar hoeft niet persé. Elke motor tegenwoordig kan wel tegen een stootje hoor...
Maar dwnz dat je bij elke weersomstandigheid kan trappen. In de winter trap ik sowieso niet. Enkel wanneer na 20 km gereden goed warm is. Anders trap ik niet. Maar dat ben ik altijd al gewend geweest met die RS Turbo die ik heb gehad. Minimaal 20 km rijden dan is ie goed op temperatuur gebracht, wanneer je dus gewoon normale toeren rijdt.
Maar goed, ik zou sowieso als ik jou was eens een paar proefritjes met die auto rijden.
Sowieso naar de MG-Rover Dealer Gebr. Bollen rijden in Maastricht.
Ik weet dat er bij ACS-Hilversum ook nog een MG ZR 160 te koop staat.

Km-stand: +/- 29.000km
Kleur: Geel / Trophy Yellow
prijs: € 16.500,-
kenteken: 31 januari 2002
http://www.acs-hilversum.nl/detail.jsp?id=12
en
http://www.usedcars.mg-rover.nl/mg_detail.asp?id=237
Ook een hele aparte kleur. En maar 29.000km.
Enkel moet het liefst wel warm zijn, maar hoeft niet persé. Elke motor tegenwoordig kan wel tegen een stootje hoor...
Maar dwnz dat je bij elke weersomstandigheid kan trappen. In de winter trap ik sowieso niet. Enkel wanneer na 20 km gereden goed warm is. Anders trap ik niet. Maar dat ben ik altijd al gewend geweest met die RS Turbo die ik heb gehad. Minimaal 20 km rijden dan is ie goed op temperatuur gebracht, wanneer je dus gewoon normale toeren rijdt.
Maar goed, ik zou sowieso als ik jou was eens een paar proefritjes met die auto rijden.
Sowieso naar de MG-Rover Dealer Gebr. Bollen rijden in Maastricht.
Ik weet dat er bij ACS-Hilversum ook nog een MG ZR 160 te koop staat.

Km-stand: +/- 29.000km
Kleur: Geel / Trophy Yellow
prijs: € 16.500,-
kenteken: 31 januari 2002
http://www.acs-hilversum.nl/detail.jsp?id=12
en
http://www.usedcars.mg-rover.nl/mg_detail.asp?id=237
Ook een hele aparte kleur. En maar 29.000km.
- Robert-220TC
- MG-R Freak
- Contacteer:
- Robert-220TC
- MG-R Freak
- Contacteer: