Pagina 4 van 4

Geplaatst: za jan 05, 2008 3:46 am
door tutuur
dat is je mengsel:P

Geplaatst: za jan 05, 2008 3:49 am
door 118GTR
Nee, de eerste lambda sensor is er om de ECU te vertellen hoeveel zuurstof er overblijft. Wat er daarna gebeurd zal de ECU worst wezen, hij heeft zijn werk gedaan.

De tweede is er om het verschil voor en na de kat aan te geven, met het resulataat kan de ECU niets. behalve aangeven dat de kat niet goed werkt.

Geplaatst: za jan 05, 2008 2:34 pm
door schneider
118GTR schreef:Nee, de eerste lambda sensor is er om de ECU te vertellen hoeveel zuurstof er overblijft. Wat er daarna gebeurd zal de ECU worst wezen, hij heeft zijn werk gedaan.

De tweede is er om het verschil voor en na de kat aan te geven, met het resulataat kan de ECU niets. behalve aangeven dat de kat niet goed werkt.
ahja, ik dacht me zoiets nog te herrineren. denk dat je gelijk hebt! dus als het geen worst uitmaakt kan mij geen worst schelen.

Kgaan vandaag testen of het slecht starten aan de uni ligt.dit wordt nogal moeilijk omdat ik dan enkele kabels moet veranderen.

Kan het eventeel ook aan de injectoren liggen?want als hij draait en ik geef een beetje gas tot +-2000rpm dan gaat die zachtjes omhoog en omlaag, (+-200rpm verschil)