Pagina 4 van 6
Geplaatst: vr jun 08, 2007 4:27 pm
door Boarderken
Mijn God, die coupé is geil

Geplaatst: vr jun 08, 2007 4:29 pm
door Boarderken
arjan_m schreef:Er komen twee uitvoeringen van de MG 7.
Een Classic (de 75 met de V8 front zullen we maar zeggen)
en de Sport (de ZT metv de MK1 front)
Geldt dit ook voor de opvolger van de ZR

:P
Geplaatst: vr jun 08, 2007 4:45 pm
door arjan_m
Nog geen idee, wel heb ik een paar scoops gevonden van de MG 3.....
Kijk maar bij MG ZS/ZR etc....
Geplaatst: vr jun 08, 2007 6:34 pm
door Boarderken
arjan_m schreef:Nog geen idee, wel heb ik een paar scoops gevonden van de MG 3.....
Kijk maar bij MG ZS/ZR etc....
Gezien
Als ze dezelfde tactiek gaan toepassen op MG 3 als de MG 7, Thank God
Anders vind ik hem zoals in de scoop maar minder zo zonder sportieve bumpers en verlaagde ophanging en ik mis een spoiler achteraan :P
Fingers crossed
Ook al ben ik gek van een ZR, soms zit ik toch aan een ZT te denken als 2e weekend-car

Geplaatst: ma jun 11, 2007 11:41 am
door arjan_m
Boarderken schreef:
Ook al ben ik gek van een ZR, soms zit ik toch aan een ZT te denken als 2e weekend-car

DOEN! DOEN! DOEN!
Geplaatst: ma jun 11, 2007 12:54 pm
door arjan_m
Geplaatst: ma jun 11, 2007 6:15 pm
door Boarderken
arjan_m schreef:
DOEN! DOEN! DOEN!
:P
Maar ik begin problemen te krijgen om alles uit elkaar te houden
3 ZT's maar 3 keer een ander front

Geplaatst: ma jun 11, 2007 7:46 pm
door Jai
Boarderken schreef:
Maar ik begin problemen te krijgen om alles uit elkaar te houden
3 ZT's maar 3 keer een ander front

Precies... daar was ik ook naar aan t kijken.... plz explain?!?!
Geplaatst: ma jun 11, 2007 9:58 pm
door arjan_m
Niet zo heel moeilijk (ahum.....)
Dit is de MG7 Sport (MK1 ZT alle motoren behalve de 2.5 v6)
Dit is een MG7 Classic (Rover 75 met 2.5 V6 (te herkennen aan de V8 neus)
Dezelfde, met als optie een mooie dame....
De MG7 Sport (de MK2 ZT mét de 2.5 V6) (Ook hier geleverd met een stille dame)
En nog eens de MG 7 Classic 2.5 V6 (dus de Rover 75 met V8 neus)

[/quote]
Kunnen we het nog een beetje volgen?????

Geplaatst: di jun 12, 2007 11:30 am
door Boarderken
arjan_m schreef:
Kunnen we het nog een beetje volgen?????

Nu terug weer wel een beetje

Waarvoor dank
Al vind'k het een beetje dom vd Chinezen
Een Classic en een Sport, ok
Maar om nu in de Sport nog eens een onderscheid te maken met een mk1 en mk2-front
Persoonlijk vind'k de mk1 mooier en aggressiever
Maar logischer zou zijn dat ze die voor een "nieuwe" wagen achterwege laten en resoluut voor de mk2-front kiezen aangezien die er toch wat moderner uitziet
Ach wat, ik denk ook maar luidop

Geplaatst: di jun 12, 2007 11:48 am
door Mark16v
Geplaatst: di jun 12, 2007 2:37 pm
door Bart-K
panel-gaps horen erbij, ze werken toch met de machines uit Longbridge??
@arjan_m: ben benieuwd wat die mooie optie kost

(denk dat een Rover goedkoper is in het onderhoud

)

Geplaatst: di jun 12, 2007 3:22 pm
door pagan
arjan_m schreef:
Mooi interieur :P
Geplaatst: di jun 12, 2007 4:12 pm
door arjan_m
Bart-K schreef:
@arjan_m: ben benieuwd wat die mooie optie kost

(denk dat een Rover goedkoper is in het onderhoud

)

Sommige dingen zijn onbetaalbaar voor al het andere EuroCard/MasterCard
Geplaatst: wo jun 13, 2007 10:45 pm
door Bart-K
www.MG-Rover.co.uk is weer in de lucht!!!
Geplaatst: do jun 14, 2007 12:36 am
door arjan_m
arjan_m schreef:Weliswaar in Engels, maar de strekking is duidelijk. Opmerkelijk
is de datum aan het eind van het stuk; september 2007.
Trouwens de site
www.mg-rover.com is nu geüpdate.
bron: wikipedia
Jep, had ik al gezien..... Is al bijna 2 weken zo.
Er is helaas nog weinig op te zien, paar teasers, maar we w88 af