Welke zondagmiddag mod's heb jij
nou euh... het is niet echt gelukt...
Ik had van te voren de weerstandjes al aan de LED's gesoldeerd

Dit is het hele setje

Ik had mn bumper eraf gehaald...

toen m'n linker koplamp.
Ik geprobeerd mn koplamp open te krijgen, lukte voor geen meter.
Ik had die tutorial van hier gebruikt.
Eerst dat klipje los enzo, ik allemaal gedaan.
Hittepistool erbij, het zwarte plastic begon al te vervormen en de lijm wou maar niet zacht worden.
Het begon ook al een beetje te scheuren, dus ik heb ze gewoon dicht gelaten.
Wel jammer want ik wilde ook die oranje glaasjes eruit hebben.
Nu heb ik die twee staafjes dus gewoon recht gelaten en achter het gaas in mn voorbumper gedaan.
Ik heb ze nog niet in het donker uitgeprobeerd, want ze zitten nog niet aangesloten... daar had ik geen tijd meer voor.

Nu wil ik ze een keer op mn plafondlampje aansluiten, zodat ze aangaan als ik mn auto open doe met de afstandsbediening, en dat ze langzaam uitgaan als ik hem op slot doe.
Weet iemand waar de draadjes van m'n plafondlampje vandaan komen, zodat ik niet het hele zooitje los hoef te halen
Ik had van te voren de weerstandjes al aan de LED's gesoldeerd

Dit is het hele setje

Ik had mn bumper eraf gehaald...

toen m'n linker koplamp.
Ik geprobeerd mn koplamp open te krijgen, lukte voor geen meter.
Ik had die tutorial van hier gebruikt.
Eerst dat klipje los enzo, ik allemaal gedaan.
Hittepistool erbij, het zwarte plastic begon al te vervormen en de lijm wou maar niet zacht worden.
Het begon ook al een beetje te scheuren, dus ik heb ze gewoon dicht gelaten.
Wel jammer want ik wilde ook die oranje glaasjes eruit hebben.
Nu heb ik die twee staafjes dus gewoon recht gelaten en achter het gaas in mn voorbumper gedaan.
Ik heb ze nog niet in het donker uitgeprobeerd, want ze zitten nog niet aangesloten... daar had ik geen tijd meer voor.

Nu wil ik ze een keer op mn plafondlampje aansluiten, zodat ze aangaan als ik mn auto open doe met de afstandsbediening, en dat ze langzaam uitgaan als ik hem op slot doe.
Weet iemand waar de draadjes van m'n plafondlampje vandaan komen, zodat ik niet het hele zooitje los hoef te halen

ik heb mijn oranje kapjes los gehaald met de tip op het forum
als heat gun heb ik me vriendins haardroger gebruikt hehe word wel warm maar niet dat je plastic verschroeid.
was er uurtje mee bezig dit meer om de kit die erin zat eruit te peuteren.
dus als je het nog es x doet
suc6 verder
btw wrom soldeer je die weerstandjes nu niet los dan?
als heat gun heb ik me vriendins haardroger gebruikt hehe word wel warm maar niet dat je plastic verschroeid.
was er uurtje mee bezig dit meer om de kit die erin zat eruit te peuteren.
dus als je het nog es x doet

suc6 verder
btw wrom soldeer je die weerstandjes nu niet los dan?
Zie hier het resultaat van mn "angel eyes" setje.
Het is niet helemaal gelukt om mn koplampen open te krijgen, dus heb ik er wat anders van gemaakt.
Ik heb een er een klein filmpie van gemaakt:
http://www.youtube.com/watch?v=ThXPVeObziU
Het is niet helemaal gelukt om mn koplampen open te krijgen, dus heb ik er wat anders van gemaakt.
Ik heb een er een klein filmpie van gemaakt:
http://www.youtube.com/watch?v=ThXPVeObziU