af is em zeker niet.
mijn koffertje nog dicht doen volgende winter. uitsparing maken in bumper
miss ander kleurtje op de wagen
en mijn zoektocht gaat verder naar angeleyes.
vleugeldeurtjes denk ik maar dit is nog nie zeker
ruitewisser wegwerken
.....
angel eyes is niet zo moeilijk, die heb ik nog liggen.
je moet alleen zelf je lampen uit elkaar halen en de ringen inbouwen.
het zijn 4 ringen met ledjes en weerstandjes.
alleen zijn ze goed geschikt voor een rover 25 of zr / zs
want die hebben ronde koplampen.
mja. ik heb de rechte lichten en ik wil ze met clear look. dus geen bolle mg ZR stijl lichten in mijn 200. heb ooit es foto gezien van een met angeleyes dus ik blijf zoeken
Hey euhm is dat dan de euro city bowling? Ik kom daar regelmatig eens de vrijdag of zaterdag avond... Meestal zit ik in 't groeneveld (achter de chaos rechtover de Kokorico)...
Wie heb jij als leverancier voor je bumpers en dergelijke want hier in de buurt is der toch niet veel degelijks te vinden??
ik heb bevestigend nieuws gekregen dat er angeleyes voor mijn rover onderweg zouden zijn uit england. 2 weken zou het nog duren vooralleer ze in belgie zijn.hopelijk zijn het de lampen voor de 200 van bouwjaar 99. we will see. zowiezo heb ik nog niets betaald en is het niet juist, moet ik niet betalen ook e
jep, eurocity en tgroenveld ken ik maar al te goed. donderdag nog aan den eurocity gestaan zelf miss kom ik ulder wel keer tegen e
the meister schreef:ik heb bevestigend nieuws gekregen dat er angeleyes voor mijn rover onderweg zouden zijn uit england.
zullen wel die originele lampen zijn met die ronde lampjes (zogenaamd angel eyes) , speur ook heel de wereld af voor angeleyes of heldere lampkes, maar zijn nie te krijgen, anders had je ze heus wel een xtje gezien ergens
ik heb ooit een foto gevonden van een rover 200 met angeleyes met de rover vorm. geen photoshop work want die was te goed gedaan. mijn shop is ze in england gaan zoeken en zou ze daar gevonden hebben.
Zit je neit met het probleem dat je aan die koplampen niks hebt
omdat onze wagens hier links gestuurd zijn en daar echts wat een andere licht opbrengst met zich mee brengt
engelse die hier komen moeten ook van die stickers op de koplampen plakken dat ze de mede weg verbruikers niet verblinden