velgen, zeg eerlijk je mening
ze hoeven dan ook niet bijzonder uit te zien, gewoon een vervangende gemakkelijk kuisende velg.
Mijn rover moet geen showwagen worden, is gewoon een dagelijkse wagen die netjes 'afgewerkt' moet zijn.
Mss dat over enkele jaren er een duurdere velg onder komt, maar op het moment gaat mijn mini en airbrush voor!
greetz
Mijn rover moet geen showwagen worden, is gewoon een dagelijkse wagen die netjes 'afgewerkt' moet zijn.
Mss dat over enkele jaren er een duurdere velg onder komt, maar op het moment gaat mijn mini en airbrush voor!
greetz
het spelleke blijft bezig he, ik geraak er maar niet uit zeg.
Die bovenstaande velgen zijn nog steeds beschikbaar
maar ik heb alweer 2 mooie setjes op het oog.
eerste setje da wel nice is, is volgende
17 inch bsa 305 7j et 38 met nog goede banden
flink afgedingd en kan ze nu hebbe voor 450 euro
haast geen schade

dan is er nog een tweede setje wat ik wel graag onder mijn rover zou willen zien.
16 inch brock b6chroom et 35 voor 7,5 achter 8,5 met minder goede banden
mag ze hebben voor 300 euro, ook haast geen schade, altijd al mooie velg gevonde

nu ist weer kiezen he
Die bovenstaande velgen zijn nog steeds beschikbaar
maar ik heb alweer 2 mooie setjes op het oog.
eerste setje da wel nice is, is volgende
17 inch bsa 305 7j et 38 met nog goede banden
flink afgedingd en kan ze nu hebbe voor 450 euro
haast geen schade

dan is er nog een tweede setje wat ik wel graag onder mijn rover zou willen zien.
16 inch brock b6chroom et 35 voor 7,5 achter 8,5 met minder goede banden
mag ze hebben voor 300 euro, ook haast geen schade, altijd al mooie velg gevonde

nu ist weer kiezen he
Mijn mening:
Er zijn zoveel mooie (17") velgen, maar jij hebt het voor elkaar gekregen om tot nu toe enkel met velgen aan te komen die ik echt NIET mooi vind... wat ook geldt voor bovenstaande 2 dus. Nog net niet zo erg als de BSA Cobra's, maar ook niet mooi. De eerte ziet er plastic uit, en die tweede vind ik ook niks met al die bouten in de velgrand... bleh
Er zijn zoveel mooie (17") velgen, maar jij hebt het voor elkaar gekregen om tot nu toe enkel met velgen aan te komen die ik echt NIET mooi vind... wat ook geldt voor bovenstaande 2 dus. Nog net niet zo erg als de BSA Cobra's, maar ook niet mooi. De eerte ziet er plastic uit, en die tweede vind ik ook niks met al die bouten in de velgrand... bleh