Geen idee waarom ze ze verkopen.
Ik weet eerlijk gezegd niet wat de resultaten zijn voor een ZS180, maar voor een 4 cylinder K-serie motor levert de Viper zo'n 8 pk extra op, niet slecht!
Het grootste voordeel van het open filter is het geluid, dat is echt top. Het gesloten filter heeft dit wat minder. Maar de V6 heeft natuurlijk standaard al een fantastisch geluid .
Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!
Laat maar ff weten wat ze kosten. Ben wellicht geïnteresseerd.
Hoop alleen dat het geluid niet te hard is, dat kan vervelend worden bij lange afstanden.
C Ya
Pete
PS ik kijk wel ff op de site van Motobuild en Pipercross naar performance tabellen oid.
2005 MG ZS160VVC (aka Gimz)
1973 MG BGT (aka Maddy aka "The Lady")
MGPete schreef:Laat maar ff weten wat ze kosten. Ben wellicht geïnteresseerd.
Hoop alleen dat het geluid niet te hard is, dat kan vervelend worden bij lange afstanden.
OK, doe ik. Het mooie van het filter is dat je bij constante snelheden nauwelijks verschil hoort met het originele filter. Maar als je het gas intrapt hoor je een lekkere diepe brom.
Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!
MGPete schreef:... Hoop alleen dat het geluid niet te hard is, dat kan vervelend worden bij lange afstanden ...
Hya,
Die PiperCross die ik erop heb zitten maakt boven de 4000rpm een tering herrie
Maar rij je normaal 130 waar je 120 mag heb je nergens last van en hou je 't vol van hier naar Lindau in 1 dag
Met die Viper zou je trouwens minder herrie moeten hebben dan met zo'n open ding wat ik heb.
De Viper is een inductie filter. Er is alleen verschil tussen een open inductie filter en een gesloten inductiefilter. De Viper is gesloten, het filter zit nl in een carbon behuizing, zodat er geen warmte bij het filter kan komen.
Beide systemen maken gebruik van hetzelfde principe, nl. het versneld aanzuigen van lucht.
Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!