Pagina 3 van 7
Geplaatst: di mei 17, 2005 7:07 pm
door Roverforever
Als ie totaal loss mag je me altijd even een seintje geven om hem te komen halen.
Geplaatst: di mei 17, 2005 8:34 pm
door Järv
Hya Lex,
'k heb die sporen in de
CALANDTUNNEL!!!! bij
ROZENBURG!!!! (tsk tsk tsk, thomassen en hellevoetsluis ... ga je schamen man!)....
... anyway, 'k heb die sporen gezien en dat zag er inderdaad ff niet best uit zeg
Ben blij dat jullie zelf er met zo weinig vanaf zijn gekomen.
Is er al wat bekend over het ontstaan van het ongeluk?
om die tijd kan over het algemeen een blinde kudde olifanten geen schade aanrichten in die tunnel.
Dus die gast in die Pony of die Ford moet óf bezopen zijn geweest óf onder de drugs hebben gezeten óf het was weer zo'n pleu*** w*f wat achterstevoren op de bestuurdersstoel zit met alle aandacht op de kinderen op de achterbank ...... óf er is toch nog iets anders.
cheers mate,
Dennis

Geplaatst: di mei 17, 2005 10:55 pm
door lex
Nee ik weet nog steeds niets over de oorzaak, ik zou 2 weken geleden terug gebeld worden door de motoragent die mijn gegevens noteerde maar je begrijpt dat ik inmiddels al 3 keerde verkeers politie van Rotterdam gebeld heb voor info of dat de agent mij toch even beld want ik heb aan hem mijn kenteken deel 1 gegeven en die wil ik terug of een vrijwaardings bewijs, maar nee nog niks gehoord.
Maar de cijfers zijn om 17.00 uur bekend gemaakt
hou je vast de vi is waard 5400 pleuroos GVDof ik daar een andere vi voor terug kan kopen waarom ben ik nog verzekerd vraag ik me dan af.
Het hoogste bod was 780 euro dus die schadeautoopkoophondenlullllllllllhandelaar kan dat bod in het gaatje stoppen waar het licht nooit schijnt.
Ik hou het wrak en verkoop de onderdelen.
De spullen die ik verkoop weet ik nog niet precies.
De motor, interieur, dashboard gaan zo i zo in de verkoop de rest hou ik nog even achter voor het geval ik zelf weer een 200 koop
Geplaatst: di mei 17, 2005 11:07 pm
door Mark16v
sjezus wat heb je daar nog een hoop gezeik achteraan he... ben je al emotioneel en misschien wel fysiek beschadigd moet je ook nog is zo gaan lopen klooien om een beetje goeie afhandeling.
Maar hoeveel geld krijg je nou precies? Krijg je uberhaupt wel geld?
ohja, first dips op het dash en middenconsole...
Geplaatst: di mei 17, 2005 11:11 pm
door 118GTR
Je kunt je auto opnieuw laten taxeren hoor, en het is natuurlijk logisch dat de verzekering zo min mogenlijk wil uitbetalen.
Ga dus niet accoord als het echt niet klopt.
Maar aan de andere kant, de waarde van een Vi is niet zo gek veel hoger. (ik ken jouw auto niet, gewoon in het algemeen)Dat rover failliet is heeft behoorlijk effect op de handelsprijzen, dat al die figuren op marktplaats en andere verkopers daar nog niet aan mee doen is een andere zaak(geef ze eens ongelijk, niet geschoten altijd mis)
Geplaatst: di mei 17, 2005 11:13 pm
door Striker
Is een goedkope 214 kopen en de motor en alle overige interessante onderdelen overhangen geen optie??
Geplaatst: di mei 17, 2005 11:18 pm
door Frekkel
zeker niet tekenen
als je voor dat geld nergens een gelijkwaardige wagen (vi dus) kunt kopen moet je maar eens telefoontje plegen naar je rechtsbijstand, die zullen dan een expert aanstellen voor jou, en het kost je dus nix.
zo kun je indien hij alles mooi kan aantonen de andere expert misschien overtuigen, zoniet, ga gewoon naar de rechtbank.
je wrak zelf houden is ook niet interessant hoor. dan nog beter die 5400 aannemen.
Geplaatst: di mei 17, 2005 11:21 pm
door theedge
Laat t me even weten als je iig de voorste remklauwen los wilt verkopen (en eventueel schijven/blokken). Je kan me altijd even mailen op
renkema_martijn@hotmail.com of gewoon een pbtje sturen.
Geplaatst: di mei 17, 2005 11:38 pm
door lex
een 214 wordt het zeker niet daar moet ik teveel voor inleveren. die 5400 heb ik zo izo de 780 komt daar boven op dus het totaal bedrag komt op 6180 dan klinkt het iets beter maar 780 vind ik te weinig.
De mensen van het garage bedrijf zeggen dat ik een goeie deal heb, ze maken regelmatig slechtere taxateurs mee (ANWB koers ligt op 4200 ) en het was niet de eerste keer dat deze taxateur bij hun over de vloer was en nog iets deze taxateur is door mijn verzekering aangesteld en niet door de tegen partij die de kosten gaan betalen dus ik denk dat ik het er bij laat. De huurauto (Nissan Almera) mag ik van de verzekering maar 14 dagen gebruiken en daar zijn er al 7 van om, voordat ik dan een andere taxateur heb gaat mij er teveel tijd inzitten.
Geplaatst: wo mei 18, 2005 9:10 am
door Striker
Heel eerlijk gezegd valt bijna 6200 euro me niet eens echt tegen. Maar aan de andere kant heb je er toch geen gelijkwaardige auto voor terug (en volgens mij is dat toch de opzet van de verzekering, dus misschien is daar nog ruimte voor onderhandeling).
780 euro voor het wrak is belachelijk, alleen het motorblok is al een stuk meer waard. Dus dan kan je het wrak idd beter zelf houden.
Geplaatst: wo mei 18, 2005 11:07 am
door Frekkel
hmm, rare manier van werken daar in nederland.
nuja, met 6200 € kun je toch al iets leuks kopen. met wat opleg heb je een brm
Geplaatst: wo mei 18, 2005 12:52 pm
door lex
dat is een goed idee een BRM
Geplaatst: wo mei 18, 2005 2:08 pm
door lex
Morgen wordt de auto weer bij mij afgeleverd ik mag hem hier op mijn werk zolang neer zetten om te slopen. ik heb hier bijna al het benodigde gereedschap een heftruck en een 15 tons hijskraan dus dat blok is er zo uit.
Ik heb al diverse PB tjes ontvangen wil iedereen die interesse heeft duidelijk vermelden om welk ondeel het gaat dan gaan we later over de prijs praten.
Niet alle onderdelen gaan in de verkoop.
De EBC schijven/blokken en de eibach veren en de veerpootbrug hou ik zelf.
Heb je een prijs in je hoofd roep maar, ik ga geen mensen tegen elkaar uitspelen maar het bedrag moet wel rieel zijn ik ben geen filantropische instelling.
Er kan ook op het totale wrak geboden worden.
Geplaatst: wo mei 18, 2005 7:39 pm
door Robert-220TC
Hee ya Lex kut man van je vi
(als ej in vervolg weer zo iets heb laat um dan bij mij op me werk neerzetten wij kunnen invloed, druk uitoefenen naar de expert toe
wat jijn zegt van 5400 euro + 780 euro klopt meestal niet hoor
meestal is het de dag waarde is5400 euro
opkoper biedt 780
de verzekering keert 5400-780 uit
kortom je krijgt in totaal uitgekeerd: 5400 euro
4620 betaald de verzekering uit
en 780 de opkoper
wil je de wagen houden dan keert de verzekering dus 4620 uit
Tip:
Ben je het erniet mee eens of dagwaarde bepalen:
Ga op internet diverse vi tjes zoeken
bij de dealer bij de handelaar bij de particulier
pak daar het gemiddelde van dat is ongeveer de dagwaarde
anwb koerslijst werkt niemand meer mee die geven over het algemeen een te lage dagwaarde en is meer bedoelt voor autodealers en handelaren aangezien die niet veel inruil geven voor oude wagens,
en zo als hierboven beschreven wordt als van rover failliet etc heeft geen enen fuck met je dagwaarde te maken
Good luck
Cheers,
Robert
Geplaatst: wo mei 18, 2005 11:10 pm
door lex
Robbert dan heb ik het verkeerd begrepen de verzekering keert 5400 uit met behoud van het wrak dus is de dagwaarde dus 6180 euro toch ?
de dagwaarde bij de ANWB is 4200. ik zal de volgende keer aan je denken maar ik heb goede kontakten bij dit bedrijf die het zelfde hebben gedaan de jongens en ik hebben inderdaad een aantal uren op internet zitten zoeken en de bonnen van de velgen en de laatste reparatie als onderhandel argumenten aangedragen.
Geplaatst: do mei 19, 2005 12:17 am
door Robert-220TC
Je ze gt het goed
de anwb heeft de dagwaarde vastgesteld op 4200 euro
is gewoon te weining ind.
Voorbeeld
auto van me zus vorig jaar zomer achterschade
is een 214 uit 94
total loss
wordt op geboden 500 euro
dagwaarde volgens de verzekering 2000
1500 van de verzekering
500 opkoper
niet mee akkoord gegaan
auto stond op mn werk collega's en ik zelf
rondgesnuffeld op internet voor diverse soortgelijke wagens met de zelfde km stand
gemiddeld een stuk hoger
niet mee akkoord gegaan
Gezegde dat er andere wagens gemiddeld stan in de zelfde staat voor ronde de 3500 euro
Advocaat gebeld , ook gemelde bij tegenpartij
2 dagen later gewoon rond
3500 dagwaarde uigekeerd
scheelt toch aanzienlijk
Maar suc 6
Cheers,
Robert