Opvolger Sky's wagen??
ik moet me een beetje achter ewout scharen, maar dat komt misschien weer omdat ik helemaal niet van *SLOPEL* (verschrikkelijk lelijk merk die hier op het forum niet genoemd mag worden) moet weten (van duitse wagens in het algemaan dan maar (en ook niet van franse))
maar tzijn jouw centen en tis jou keus, maak een goeie.
maar informeer toch maar es heel goed naar die astra (weggedrag en dergelijke, die nieuwe zijn beter, maar...)
greetz
maar tzijn jouw centen en tis jou keus, maak een goeie.
maar informeer toch maar es heel goed naar die astra (weggedrag en dergelijke, die nieuwe zijn beter, maar...)
greetz
MG ZR S1800
Jajaja die van hem maar het ging om dit zinnetje.Rover schreef: Niet om het een of ander .. maarûh .. wie z'n auto wordt het als ik vragen mag?
Dus liet ik daarmee zien dat er wel veel keus is, snappUAangezien ik een grotere jonge auto wil hebben, met een turbo, en niet een Subaru, liefst een coupe, dan blijven er weinig over.
Oh ja geen diesel, en binnen mijn budget.

Luister,Ewout schreef: Jajaja die van hem maar het ging om dit zinnetje. Dus liet ik daarmee zien dat er wel veel keus is, snappU
Saab 93 turbo coupe Niet mooi, liever de 95 Aero maar dies te duur...Alfa Romeo GTV 2.0 v6 Turbo kleiner dan ik had (ZR)
Audi TT Coupe 1.8 Turbo kleiner dan ik had (ZR) en uitgeroepn tot GAYWAGEN v/h Jaar
Audi S4 2.7 Bi Turbo TE DUUR
Audi A3 1.8 5V Turbo doe dan S3 maar minder aantrekkelijk
Volvo C70 T5 2.3 TURBO Tja Volvo niet mijn smaak = gelijk aan Saab
Volkswagen Golf GTI 20V Turbo is zo GOLF heel NL rijdt in een Golf en in dit geval maakt het niet uit welk type Golf je heb, MIJN STANDPUNT; GOLF=petjesauto
Skoda Octavia 1.8 Turbo 20V RS Skoda nehhh dan toch de @stra
Nissan 200SX 2.0 Turbo te oud, en een jongere wordt te duur, maar was n leuk alternatief[/qoute]
@ SillyTC
Silver met.
46 dKM op de teller,
Bonnenboekjes zitten erbij, ADAC/TÜV heeft bevestigd dat alles klopt,
zelfs is er contact geweest met oude 1e eigenaar man van 48.
ANWB-keuring volgt maandag of dinsdag.
Elec. Schuif/kantel dak,
Airco,
Navigatie/Boordcomputer-screen
Vollederen bekleding voor en achter dus.
SkiLuik,
Alarm,
NAV-radio met Wisselaar,
Reservewiel incl. velg.
Dus 5 banden en velgen in totaal.
Oftewel deze auto is helemaal compleet.
Fotootjes...
![]()
![]()
Ik vind idd die kleur blauw die jij had gepost ook één van de mooiste samen met silver met. de mooiste kleur die er op die coupe's zijn.
Nu heb ik een coupe Turbo gevonden met elec. S/K-dak, lederen bekleding, Airco, en Navigatie.
En die zijn schaars, zeer zeldzaam, aldus de locale *SLOPEL* (verschrikkelijk lelijk merk die hier op het forum niet genoemd mag worden) Dealer hiero en ACC.
GreetingzZz,
Skytiger
Idd DD das discriminatie, rassenmening, DA MAG NIE HE DD...Rover schreef:Hya,
Sorry dat jij het nu ff moet ontgelden ... 't is nix persoonlijks
Maar het ging mij erom dat mensen meningen hebben over welke auto iemand anders moet kopen ... 't mot nie zotter worrû
cheers,
Dennis
IP-Ban

Nee geintjuh.
Kan er eerlijk gezegd wat ik al zei niet warm of koud van worden, maar hekelt me wel.
Ieder merk met club heeft zo wel iets.
Ik vond dat het hier nog zeker wel meeviel.
Op GOLF na dan, maar das terecht...
GOLF=Petjesauto.
KadettGSI Idem dito
Das het enige waar ik me aan stoor, verder vink elk merk wel ok, maar of het merk mij aanspreekt is punt 2.
Saab, Volvo, Skoda, Lada nehhh niets voor mij...
Misschien als ik 80 ben, en dan nog moet ik goed nadenken, oh nee da kenk da nie meer zo goed... Laat ik wel voor me nadenken, door van die MACHO's net als hiero, die me iets proberen aan te smeren, blegh kots kots...
Zo wilde ik ff kwijt...
Back to topic.

- Robert-220TC
- MG-R Freak
- Contacteer: