Of aan de zitting van mijn stoel , die kan na 8 jaar ook wel een beetje dunner geworden zijn? Ik zit er in ieder geval altijd fluitend in en je moet er natuurlijk wel wat voor over hebben om met een F of TF rond te mogen rijden.
Blont he...maar nu pas dit topic via een mede mg-r gek gevonden...maar MG-Pete had het ook al gemeld...hahaha....ik rijd dus een MG-F 1.8i HIGH TECH vanaf 02-01-2002 zie ook het smoelenboek voor een foto of kijk eens bij de foto's van full speed 2004......enne tot Full Speed het aankomend weeken
Hey mijn naam is bart, heb sinds 2 weken geleden ook een mg tf uit 2002, een stepspeed model met maar 22000km en ben er heel content van.
Heb ook alles erop en eraan, hardtop, windscherm, mistlichten, leer, telefoon, dvd....
Had ik me veel eerder moeten kopen, zo een zalig autoke.
Crazy mg schreef:Hey mijn naam is bart, heb sinds 2 weken geleden ook een mg tf uit 2002, een stepspeed model met maar 22000km en ben er heel content van.
Heb ook alles erop en eraan, hardtop, windscherm, mistlichten, leer, telefoon, dvd....
Had ik me veel eerder moeten kopen, zo een zalig autoke.
greetz crazy mg
Welkom bij deze gezellige club
heb jij misschien ook foto's van jouw ride
Dat is de 1e F die ik zie met opgeklopte wielkasten. Ik vind de combinatie goed te pruimen zo ! Is de kleur origineel ?
Er zitten wat haken en ogen aan het oppompen van het veersysteem omdat ik min of meer verwacht dat je lowering knuckles hebt, gezien de verder staat (mods) aan de wagen.
Registreer je ook een op www.mobitronics.net/mgf Hier zijn nml een aantal topics te vinden over het hydragas systeem en lowering knuckles.
tja ook ik had ook effe mijn tekst hier aan moeten passen...ben inmiddels in het bezit van een MG-TF 135 SE Oxford en gekentekend op 8 september j.l. .........moet nog steeds foto's maken....maarja dat komt echt allemaal goed mensen!!