Dennis 25 Vi schreef:
Driving now = V-ACT. 198 BHP
Top speed = drove in Germany 245 km/u on dash, GPS was 241 km/u, @ 5600 rpm of the 7000 rpm.
So I think top of this vehicle will be around 250-255 km/u on GPS.
Ik hoop niet dat ie begrenst bij 250...
Zijn dit de gegevens van je nieuwe auto?? Dus de *str* Coupe Turbo.[/quote]
Yes that's correct. Vauxhall @stra Coupe Turbo. (V-ACT).
@ Sander.
U R Right. It still is a O-ACT but soon it will be a V-ACT.
Shaming??? Nope. I won't. Never, why should I.
He Sky, is die nou veel sneller als de ZR. Dus qua echte cijfertjes en beleving. En de wegligging is die nou beter als de ZR. Ik ben daar wel benieuwd naar.
Qua comfort zou ik de VACT kiezen. Qua plezier de MGZR.
Maar het plezier met de VACT kan nog komen. Ik ben er blij mee.
Hij rijdt super.
De ZR hoorde je bij 200+. De VACT hoor je helemaal niet. Zelfs niet bij 230 km/u.
En daar zit ie heel vlot aan.
Ach weet je...Ik heb destijds van me Escort RS Turbo uit 88 ook heel veel plezier gehad. Met de ZR ook.
Nu de ACT ook.
Verschil...
Ik weet dat ik nooit meer een ford zal rijden. Op de RS Turbo na.
Ik zou ook niet gauw voor 0PEL kiezen, behalve de ACT die raad ik dus wel aan.
Ook weet ik dat ik zeker in de toekomst weer een MG zal gaan kopen.
Weet je wat het is tegenwoordig...
Alle merken hebben wel een leuk model.
De meeste auto's zal niets mis mee zijn.
Tis alleen wat heb je in je pocket, wat wil je uitgeven, en wat zijn je eisen/voorwaarden waar de auto aan moet voldoen.
Ik was vroeger nooit een duitser-gek. Maar me vader heeft van de week proefgereden in de diverse auto's waaronder de 540 met alles erop en der aan, de Tourag, en de Phaeton.
Ook van de VW moest ik niets hebben, maar toch de Tourag en de Pheaton rijden best lekker.
Vroeger moest je geen franse kopen omdat de gearbox rot zou kunnen zijn. Je moest geen Alfa/Fiat kopen die roestten onder je kont weg.
Nu is er zoveel goeds op de markt. Teveel eigenlijk.
Check DD maar. Moest ook niets van die fransen hebben, maar de C4 is what he likes.
Ieder zijn smaak. En momenteel ben ik erg tevreden met de VACT.
Maar zoals mijn onderschrift zegt I'll be back...
Dwz dak ooit weer een MG zal rijden/kopen.
Ik deel je mening wel over de diverse merken, zeker die over Ford. Ik heb ooit een XR3i gehad, ik heb de XR3i later (2 weken) om gedoopt in XR3xniks. Wat een ellende was dat.
Jij zal denk ik wel een MG GT gaan kopen, strakke coupe. Als die in productie komt.
Dennis 25 Vi schreef:Ik deel je mening wel over de diverse merken, zeker die over Ford. Ik heb ooit een XR3i gehad, ik heb de XR3i later (2 weken) om gedoopt in XR3xniks. Wat een ellende was dat.
Jij zal denk ik wel een MG GT gaan kopen, strakke coupe. Als die in productie komt.