Hij heeft gewoon echt maar 40.000 km gelopen!!! :P :P
40 duizend , had de vorige eigenaar beter een taxi kunnen nemen dan wast'ie goedkoper uit geweest.
Ik zou iig niet lang twijfelen voor zo'n mooie prijs!!
morris schreef:
40 duizend , had de vorige eigenaar beter een taxi kunnen nemen dan wast'ie goedkoper uit geweest.
Ik zou iig niet lang twijfelen voor zo'n mooie prijs!!
Ik ook niet!! Twijfelde ook wel een beetje om te vragen of er nog wat van de prijs af kon.. Maar toen wisten we nog niet zeker dat t 40.000 was, dus kon t nog maken
T is trouwens eerst een demo auto geweest, dus vandaar dat ie al een voorsprongetje had.. Daarna heeft ie nog 2 eigenaars gehad.. Maar idd, die hadden beter met de bus kunnen gaan denk ik
Maar eigenlijk is ie gek dat ie em voor dat geld weg doet.. Is dus nu gewoon veeeel te weinig voor een 214SI met 40dkm.. Voor 1 met 104d was het een goede prijs geweest, maar nu is het echt zó'n koopje!
Hij had em er ook opnieuw op kunnen zetten voor 1000 meer, onder 40dkm...
Gefeliciteerd, en ik zat eens te denken...
Kan je 'm natuurlijk mooi showen tijdens de toertocht op zondag 10 oktober aanstaande...Klik hier voor meer info
Ben ook erg blij dat er zo'n leuke club als deze bij komt weer..
En 10 oktober.. Even kijken of het rond komt, maar als het kan ben ik er zeker bij! (zeker omdat t maar een half uurtje weg is vanaf hier!)