111 114 Metro Mini
VandenPlas
MG-R Freak
Berichten: 975 Lid geworden op: zo aug 08, 2004 7:04 pm
Woonplaats: Haarlem
Contacteer:
Bericht
door VandenPlas » zo nov 03, 2013 7:10 pm
Rover 75 MK1 Connoisseur (2001) , Austin 1100 Glider (1969), MG B GT MK1 (1967)
MvG. Jeroen
JD
MG-R Core
Berichten: 5082 Lid geworden op: di okt 07, 2008 6:23 pm
Woonplaats: Gelderland
Bericht
door JD » zo nov 03, 2013 7:24 pm
mooi geworden
Rover 25
vi 2001
p@p@zs
MG-R Core
Berichten: 7163 Lid geworden op: vr jun 26, 2009 5:28 am
Woonplaats: Barneveld
Bericht
door p@p@zs » zo nov 03, 2013 8:22 pm
+veel!
bam
MG-R Core
Berichten: 5976 Lid geworden op: vr dec 20, 2002 8:36 pm
Woonplaats: Almere-Buiten
Bericht
door bam » zo nov 03, 2013 8:30 pm
Ja maar dat is niet zo moeilijk in een autofabriek
Ik heb meer respect voor Roy met zijn kanarie maar goed misschien ben ik de enige
Jaguar XE
MG ZS 120 MKII
Joren
MG-R Freak
Berichten: 628 Lid geworden op: ma sep 23, 2013 6:29 pm
Woonplaats: Westerbork
Bericht
door Joren » zo nov 03, 2013 8:33 pm
Erg mooi.. maar er zijn ook mensen die dit presteren in hun eentje, in hun tuinschuurtje.. Die verdienen echt respect!
Toch mooi dat ze deze WW monteurs de kans hebben geboden!
JD
MG-R Core
Berichten: 5082 Lid geworden op: di okt 07, 2008 6:23 pm
Woonplaats: Gelderland
Bericht
door JD » zo nov 03, 2013 10:32 pm
bam schreef: Ja maar dat is niet zo moeilijk in een autofabriek
Ik heb meer respect voor Roy met zijn kanarie maar goed misschien ben ik de enige
Wie heeft het hier over respect hebben dan ?
Is gewoon een mooie auto geworden
En tuurlijk is het makkelijker in een autofabriek met meerdere personen als ik een schuur thuis, maar dat maakt de auto niet minder mooi
Rover 25
vi 2001
VandenPlas
MG-R Freak
Berichten: 975 Lid geworden op: zo aug 08, 2004 7:04 pm
Woonplaats: Haarlem
Contacteer:
Bericht
door VandenPlas » zo nov 03, 2013 11:36 pm
Rover 75 MK1 Connoisseur (2001) , Austin 1100 Glider (1969), MG B GT MK1 (1967)
MvG. Jeroen
XC-XW
MG-R Fanatic
Berichten: 117 Lid geworden op: wo feb 27, 2013 11:52 pm
Woonplaats: Molenlanden
Bericht
door XC-XW » zo nov 03, 2013 11:37 pm
Bedankt voor deze serie prachtige foto's.
Het is een mooi geslaagd project geworden met lekker veel publiciteit.
Leuk om alle details te bestuderen en ik vraag mij nog af waar vind je heden tendage nog 5.20-10 bandjes?
JD
MG-R Core
Berichten: 5082 Lid geworden op: di okt 07, 2008 6:23 pm
Woonplaats: Gelderland
Bericht
door JD » ma nov 04, 2013 9:24 am
die bandjes worden nog steeds gemaakt, is een standaard maat voor onder een tuktuk, en heb ze ook al onder vouwwagens voorbij zien komen
Rover 25
vi 2001
XC-XW
MG-R Fanatic
Berichten: 117 Lid geworden op: wo feb 27, 2013 11:52 pm
Woonplaats: Molenlanden
Bericht
door XC-XW » ma nov 04, 2013 1:32 pm
De snelheidsaanduiding en het draagvermogen zal ik dan wel even controleren. 5.20 S 10 4 ply rating.
JD
MG-R Core
Berichten: 5082 Lid geworden op: di okt 07, 2008 6:23 pm
Woonplaats: Gelderland
Bericht
door JD » ma nov 04, 2013 7:37 pm
een onbegrensde tuktuk loopt ook 120 kmh
Rover 25
vi 2001
VandenPlas
MG-R Freak
Berichten: 975 Lid geworden op: zo aug 08, 2004 7:04 pm
Woonplaats: Haarlem
Contacteer:
Bericht
door VandenPlas » zo nov 24, 2013 1:36 pm
van FB geplukt:
Voor de lancering van de nieuwe MINI, was de reBorn Mini bij een feestje in de MINI Showroom van MINI Nederland in Rijswijk. Let goed op deze pagina om te zien waar de reBorn MINI als volgende opduikt, als de auto aan een nationale tour langs verschillende Nederlandse MINI dealers en evenementen begint! — bij BMW Group Nederland.
Rover 75 MK1 Connoisseur (2001) , Austin 1100 Glider (1969), MG B GT MK1 (1967)
MvG. Jeroen