Jij blij dat het goed af is gelopen neem ik aan
D'r zal wel iets vast hebben gezeten, heb je toevallig een tampon meegetankt of heeft je vriendin haar maandverband erin gegooid?
Das normaal gesproken tenminste de reden voor een verstopping ''ergens''.
****site-admin:**************** Met zo'n 1e opmerking + dat je email roy@sfbenelux.nl niet bestaat ben je weer uitgeschreven.
hmmm sinds mijn ti een nieuw hoofd heeft en ik niet boven de 3500rpm mag komen rij ik tot nu toe 750km en moet ik nu echt tanken daarvoor 5 ltr getankt dus 65liter is ongeveer 1: 11,5 dat haal ik nooit meer als ik weer mag rpmmen normaal was ik met 1:10 blij
o ja vanavond naar zeeuws vlaanderen dus als ik terug ga mag ie weer harder dan 140!!!
Idiots are so much fun... no wonder every village wants one!
YB schreef:****site-admin:**************** Met zo'n 1e opmerking + dat je email roy@sfbenelux.nl niet bestaat ben je weer uitgeschreven.
Hoe wordt het bestaan van een e-mail adres gecontroleerd??
Volgens mij is het namelijk een wel werkend e-mail adres....
Remco
Ps. YB is volgens mij een collega van Ironman.....
SilverCupr@ schreef:
Ps. YB is volgens mij een collega van Ironman.....
Nee dat is geen werkend e-mail adres, want hij kan zijn eigen email geeneens onthouden ahahahahaa
Hij had roy@sf-benelux.nl moeten doen, dus het streepje vergeten.
Als we nu stoer gaan doen over actieradius... Ik maak er een sport van om de teller zover mogelijk voorbij nul te laten gaan. Goed voor de adrenaline, vooral als je in onbekend gebied rijdt en dus de tankstations niet weet. Mijn record is 1088 km op 62 liter (1:17,5). Ik wil dit record nog eens proberen te breken door een volle tank zonder airco en met dichte raampjes leeg te rijden, maar omdat ie 's zomers zuiniger rijdt is dit haast niet te doen.
@Ironman: probeer dit nu maar even niet na te doen...
SilverCupr@ schreef: Hoe wordt het bestaan van een e-mail adres gecontroleerd??
Dit is vrij makkelijk te controlleren ..
..en www.sfbenelux.nl staat op dit moment niet geregistreerd dus bestaat het e-mail adres ook niet ...
... maar waarom zou men mij geloven
Rover schreef:
Dit is vrij makkelijk te controlleren ..
..en www.sfbenelux.nl staat op dit moment niet geregistreerd dus bestaat het e-mail adres ook niet ...
... maar waarom zou men mij geloven
Omdat ik vraag hoe je een e-mail adres controleert (wist dus niet dat dat kon) voel jij je weer aangevallen???
Hij vergeet een - in zijn e-mail adres.....