Nee, hoor dat gebeurd niet met "corrigeerbaar" toespoor/toe-in.Johnny_D schreef:Zal ik je maar even uit het donker helpen dan.
Het fijt dat je auto naar 1 kant trekt komt door dat verschil.
Toe-in wordt gecorrigeerd met de stuurstangen, zijn die lang dan heb je toe-in, kort = toe-out.
Omdat beide stuurstangen met elkaar verbonden zijn is het dus niet zo dat 1 voorwiel wel toe-in heeft en de andere niet. De balance (rechtdoor rijden) ligt uiteraard in het midden als beide voorwielen even ver naar binnen of naar buiten wijzen.
Als een auto in de rechtuit stand toch een kant op wil dan is er dus iets anders mis dan het toe-spoor aan de voorkant. En aangezien er behalve toe-uit spoor aan de voorkant er niets instelbaar is, is er dus iets krom of stuk of versleten.
Met een beetje toe-spoor is trouwens idd niet zoveel mis, maar de redenering is de verkeerde kant op. Toe-spoor geeft stabiliteit maar ook onderstuur, uit-spoor het omgekeerde.