Pagina 3 van 6
Geplaatst: ma apr 30, 2012 9:11 pm
door Mr, B
het plaatwerk is nu ook compleet

delen zijn van de zr van waxweazle
zit kwa motor ook een beetje rond te neuzen, wat zou het besten zijn kwa prijs, vermogen en betrouwbaarheid?
de 1.8 upgrade met turbo of non turbo met andere zuigers, nokkenassen,,,,
of een donor 2.0 turbo?
Geplaatst: ma apr 30, 2012 10:54 pm
door roland

VAN WIE IS DAT A'tje in de hoek
Geplaatst: ma apr 30, 2012 10:55 pm
door roland
Oja ziet er al goed uit zo

Geplaatst: ma apr 30, 2012 10:55 pm
door metro '82
Van z'n pa.
Is een restauratie object.
Geplaatst: ma apr 30, 2012 10:59 pm
door roland
Ooooo daar gaan ook een paar goede euro's in zitten zie ik.
Geplaatst: ma apr 30, 2012 11:00 pm
door metro '82
Project heeft heel lang stil gelegen door verbouwing/nieuwbouw.
Geplaatst: di mei 01, 2012 10:51 am
door JD
gaat lekker
setje side-skirts zou trouwens niet mistaan

Geplaatst: di mei 01, 2012 6:10 pm
door Mr, B
A'tje is van me vader chassis en motor is ongveer 20jaar geleden opgeknapt allen de body en interieur hebben nog een beetje aandacht nodig
@JD, side-skirts zijn er ff af voor de voor schermen

Geplaatst: ma mei 21, 2012 8:07 pm
door Mr, B
zo weer ff een update aan het project

motor ruimte kaal strippen voor te spuiten

MG MG en nog meer MG

Geplaatst: ma mei 21, 2012 10:19 pm
door Dr Doggystyle
goed bezig
Geplaatst: wo mei 30, 2012 11:16 pm
door Mr, B
ben een beetje aan het zoeken voor de motor te upgraden,
ombouwen naar een turbo motor wat heb je daarvoor allemaal nodig?
uitlaatspruitstuk, mechanische turbo(zit die op een rover 75?) andere inlaat en ecu?
en de compressie verlagen voor de turbo zijn daar speciale zuigers voor of kan je de drijfstang van een 1.6 plaatsen voor de compressie te verlagen?
en met andere delen zoals nokkenassen kan je dan nog bijvoorbeeld een fastroad set van pipercams plaatsen of moet dat ook speciaal voor de turbo aangepast worden?
mijn idee is dus om misschien een turbo te plaatsen en dan nog wat kleinen dingen aanpassen,
nokkenassen, kleppen, klepveren maar ik vraag me af of het wel mogelijk is
alle info is welkom

Geplaatst: wo mei 30, 2012 11:34 pm
door Dr Doggystyle
kijk eens bij het topic van rene (met de MG ZS MK2 met turbo)
dat is volgens mij een gewone 1.8 met een turbo en aanpassingen als ik me niet vergis
Geplaatst: zo jun 03, 2012 8:12 pm
door Mr, B
gisteren binnenkant nog gestript, allen de dreun platen nog verwijderen en de bekabeling deels wegwerken
iemand toevallig nog een goed adresje voor een rolkooi op maat?
wil geen kant en klare kooi, die passen meestal voor geen meter

Geplaatst: zo jun 03, 2012 8:39 pm
door arjen
Virid performance maakt wel rolkooien op maat volgens mij.
Geplaatst: vr jul 06, 2012 7:42 pm
door Mr, B
ben me aan het verdiepen in de rolkooi, ik kan alleen bijna geen foto's vinden van de originele s1600 rolkooi.
heb misschien iemand nog wat foto's van de originele kooi?
kon allen deze vinden
het gaat mij om het dak en de voorkant daar heb ik nog niks van kunnen vinden.
Geplaatst: vr jul 06, 2012 10:11 pm
door JD
goed bezig hoor
Wat is de bedoeling van die rolkooi ?
moet die zo origineel mogelijk zijn of wil je gewoon een goede kooi ?
Gewone goedgekeurde knaf kooi heb ik wel een adresje voor je

( bedrijf zit in drenthe )
zoiets maar dan moet je hem wel elf lassen

( gebruiken wij voor de autocross )
