Rover 214 Cabrio: update met foto's

214 216 218 220 25
arthur623

Bericht door arthur623 »

Bedankt, wordt inderdaad een leuk autootje zo. Alle mankementjes worden binnenkort opgelost, alleen de centrale vergrendeling en het alarm zullen wat langere termijn worden.

Binnen een aantal weekjes gaan we op een zaterdag de distributie en koppeling vervangen, auto wordt dan meteen ff voor apk nagelopen (hij is keurmeester) zodat ik hem daarna bij zijn garage kan keuren.

Auto stond trouwens niet te koop in schiedam maar in Ridderkerk, idd bij een autobedrijf. Was een inruilauto.
arthur623

Bericht door arthur623 »

Weer een aantal belangrijke dingen gedaan:
- nieuwe koppeling
- nieuwe distributie (inc. alle riemen en waterpomp)
- nieuwe antenne

Vanavond komt de nieuwe middendemper binnen, dan is de uitlaatlijn ook helemaal toppie.

Er is alleen wel 1 nadeel: ik begin me steeds meer te storen aan de kleur van de auto...echt niet mijn ding (vriendin vindt het gelukkig wel een mooie kleur).

Kan toch eigenlijk niet he...een auto helemaal in orde maken en dan weer wegdoen omdat de kleur je niet aanstaat... grrr :evil: .

Staat er nu zo bij:
Afbeelding
Afbeelding
The Flying Dutchman
MG-R Freak

Bericht door The Flying Dutchman »

Ik heb ooit een 800 Vitesse coupe in die kleur gezien....helemaal fantastisch. Ik dacht maar een ding: hebbe hebbe hebbe !!!!
Job.

'73 P5B Sal. Zirkon/Silverbirch
'95 827 Coupe Carribean
'97 820Si LE Charcoal
'99 600SDi Zircon
'94 220 Coupe Charc.
'96 220 Coupe Charc.
Afbeelding
p@p@zs
MG-R Core

Bericht door p@p@zs »

Aangezien ik nu eigenaar ben is het leuk om dit eens te lezen.
Dacht dat het alarm niet meer werkte.. Kreeg bijna een hartstilstand van de week toen dat ding begon te loeien :twisted:
Verder niets aan gedaan, behalve een snel wasbeurtje.
Helaas geen licht in de loods, dus 's avonds doe ik er niets aan :|
Plaats reactie