Problem solved zie ik, mooi !
Wat het verschil betreft tussen de 83 en 103 pk:
Zal idd een standaard gasklep zijn zoals bij de 103pk maar met kortere gaskabel zoals al werd aangehaald.
Zelfde principe geldt voor de 120pk versie van de Zr mk2 zoals djhavac hier had/heeft.
Motorisch is de 120pk identiek aan de 160pk, maar een kortere gaskabel dacht ik? Of was't toch iets met de ecu/chip? Zen uitleg herinner ik me niet meer precies...
Met de gasklep van JD zal je zowiezo aan 103 pk komen, voor de langere gaskabel kan ik je BCP in De pinte aanraden. Die gast raakt aan alles

Maar er zijn wellicht nog wel dichtere adressen?
Achteraf kan je eventueel nog de 52mm klep plaatsen. Pk's extra krijg je er niet echt van, maar wel wat meer koppel onderin de toeren bij vertrekken. Verder vind ik hem ook wat vlotter doortrekken t.o.v. een 48mm klep.