Tellerverlichting cockpit ZR

Linxxy

Bericht door Linxxy »

Bart-K schreef:Of nog makkelijker, gewoon een radio kopen die ook oranje verlicht is :lol:
Geen optie ;) deze radio heeft mij een 1,5 geleden bijna €400,- gekost en heeft veel opties 8) behalve het veranderen van dislaykleuren :( maja dat zijn de meeste pioneer
MGPete
MG-R Freak
Contacteer:

Bericht door MGPete »

Rvelleko schreef:Ik heb mijn tellerverlichting ook blauw gehad, geen probleem, gewoon oude lampojes eruit nieuwe erin.
Bij de ZS werkt dat niet zo. Ik heb ook alleen mijn lampjes vervangen voor blauw en dat resulteerde in alleen zichtbare blauwe wijzers. De wijzerplaten waren in het donker niet zichtbaar :(

Van wat ik begrepen heb hoef je bij een ZS voor de radiatorknoppen alleen de juiste kleur leds te plaatsen.

Het klokje heeft wel een oranje filter dat je kunt vervangen.

Op ZSC en op themgzs.co.uk lopen topics hierover.
AfbeeldingAfbeelding
2005 MG ZS160VVC (aka Gimz)
1973 MG BGT (aka Maddy aka "The Lady")
MGPete
MG-R Freak
Contacteer:

Bericht door MGPete »

Heb op ZSC ooit 'es een "How to" geschreven in de hoop het projectje succelvol te kunnen afronden :?

Linkje

Je ziet dat het hier alleen om de lampjes gaat en dat het resultaat dus niet het gewenste resultaat is omdat de folie achterop niet is aangepast :(

En hier staat het volledige topic met de resultaten van Andy op de laatse pagina.

En hierzo staat het topic op themgzs.co.uk. Je moet alleen wel een account aanmaken voordat je dit kunt lezen.
Laatst gewijzigd door MGPete op wo nov 04, 2009 6:31 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
AfbeeldingAfbeelding
Linxxy

Bericht door Linxxy »

De foto's doen het niet meer dus kan niets zien ;) maar kan vast wel wat tips eruit gebruiken bij het demonteren ;) Thnx!
MGPete
MG-R Freak
Contacteer:

Bericht door MGPete »

Tja..., nu je het zegt... heb de foto's volgens mij destijds van Photobucket verwijderd omdat het toch niet volledig was en ook niet het juiste resultaat opleverde :?

Maar de topics op ZSC en themgzs geven wel aan dat het allemaal toch niet zo heel eenvoudig is :(
AfbeeldingAfbeelding
Plaats reactie