Pagina 3 van 4
Geplaatst: za mei 09, 2009 7:25 pm
door Frekkel
ik heb nochtans al meer dan een jaar een hoofdremcilinder uit een brm te koop en niemand die ook maar van ver interesse heeft.
het zijn beetjes, maar alle beetjes helpen.
de zr160 setup geeft standaard nochtans ook niet te veel vertrouwen op circuit
Geplaatst: za mei 09, 2009 7:42 pm
door Mark16v
@Frekkel kan je daar eens een fotootje van maken of had daar al is om gevraagd?
ivm aansluitingen, ff kijken of het past.
Geplaatst: za mei 09, 2009 9:27 pm
door Frekkel
ik dacht dat het niet paste op een mk2
Geplaatst: za mei 09, 2009 10:59 pm
door 118GTR
Mijn punt met die remvloeistof is dat de std remmen gewoon in staat moeten zijn om de auto te stoppen bij normale omstandigheden.
Natuurlijk zijn wij als enthousiastelingen niet snel tevreden, ik heb ook tig keer upgrades gedaan.
Maar als mensen vertellen dat zelfs 1 keer remmen op hoge snelheid al voor gevaarlijke fading zorgt, dan is er iets mis, ernstig mis, en begin maar eens met de vloeistof.
Geplaatst: za mei 09, 2009 11:51 pm
door Mark16v
Frekkel schreef:ik dacht dat het niet paste op een mk2
Als je de aansluiting op de bekrachtiger bedoelt, dat is het probleem niet, die is identiek. Het gaat mij om de aansluitingen naar de remleidingen.
Zou je me ff een fotootje kunnen PB-en?
Geplaatst: zo mei 10, 2009 12:37 pm
door Frekkel
ik kan moeilijk foto's online zetten. ga eens kijken als ik iets kan vinden
Geplaatst: zo mei 10, 2009 12:53 pm
door littldevil
kheb eens rond gekeken opt internet en ix gevonden
deugd dit wat of.... want prijs is er alle sinds ni naast
klikken
Geplaatst: zo mei 10, 2009 1:59 pm
door Mark16v
Dat lijkt mij een set om van 262 Solid naar 262 Vented te gaan en dan vindt ik het aardig aan de prijs. Het mag dan wel nieuw zijn, maar ik zou daarvoor liever 2e hands kijken (de klauwen dan, schijven+blokken uiteraard wel nieuw).
Voor een 282 set is het een hele mooie prijs, bijna de goed om waar te zijn.
Geplaatst: zo mei 10, 2009 3:53 pm
door JD
euhm, waarom moet je andere remklauwen nemen dan als je geboorde schijven wilt?
of mis ik iets?
Geplaatst: zo mei 10, 2009 5:34 pm
door tutuur
ze zijn wss ook geventileerd, dit betekent dat het in principe 2 schijven aan elkaar zijn, met daartussen dus ruimte om te koelen....
resultaat schijven zijn dikker dus andere klauw vereist

Geplaatst: zo mei 10, 2009 8:17 pm
door JD
ow, op die fiets
Ma als je nou een setje neemt die wel geboord zijn ma dan enkele schijven?
of helpt zoiets niet?
Daar zit ik namelijk over te denken bij mijn rover

Geplaatst: zo mei 10, 2009 8:30 pm
door littldevil
JD schreef:ow, op die fiets
Ma als je nou een setje neemt die wel geboord zijn ma dan enkele schijven?
of helpt zoiets niet?
Daar zit ik namelijk over te denken bij mijn rover

kweetni of dat bestaat eignlijk moest da bestaan zouk da metteen steken

al ist voor de show:d
Geplaatst: zo mei 10, 2009 9:28 pm
door 118GTR

Hier kun je goed de verschillen zien, kwa diktes.
Ik kan ze eventueel wel bestellen als er vraag is.
Geplaatst: zo mei 10, 2009 9:30 pm
door littldevil
118GTR schreef:
waar ej da gevondn?
Geplaatst: zo mei 10, 2009 10:23 pm
door tutuur
classified

Geplaatst: zo mei 10, 2009 10:25 pm
door littldevil
tutuur schreef:classified

oooooh

da ni skoon van gij wi
kan ze natuurlijk vanuit engeland latn kome
ma vertrouw da ni echt
